Een Duits merk dat ’s nachts een ludiek filmpje maakt in hun museum. Ze zijn niet de eerste, maar dat zien we even door de vingers. Je kijkt naar het promotiefilmpje van BMW voor de techbeurs CES. Het merk wil de elektrische BMW iX onder de aandacht brengen. Hoe ze dat doen? Door een brommerige BMW 7-serie tot leven te wekken en hem de nieuwe SUV uit te laten maken voor ‘marketingbullsh*t’.

De BMW iX pocht met sfeerverlichting, moderne foefjes en connectiviteit. De BMW 7-serie beargumenteert dat hij ‘heel hard kan rijden’ en ’twaalf cilinders’ heeft. De video is een slimme manier om de functionaliteit van de nieuwe elektrische SUV onder de aandacht te brengen, maar ligt het aan ons of zou jij ook eerder de kant van de 7-serie kiezen? Uiteindelijk leggen de twee BMW’s het bij en delen ze een podium in het BMW Museum. Eind goed, al goed.

BMW noemt iX ‘marketingbullsh*t’

4 reacties op “BMW noemt iX zelf ’marketingbullsh*t’”

  1. Wat is dit merk hard de afgrond in gegaan zeg. Belachelijke marketing met nog veel belachelijkere designs. Ik rij nu nog BMW maar ga mooi naar een ander merk.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *