Als jezelfrespecterende Instagram-influencer (waarbij het niet uitmaakt dat het papa’s of mama’s geld is), kun je het natuurlijk niet hebben dat je horloge niet lekker matcht met je Bugatti Chiron Sport. Je gaat toch ook niet naar buiten als de sjaal van je trillende rat-hondje niet bij jouw muts past? Barbaar. Een probleem dat je, in vergelijking met de Chiron-prijs, voor een schijntje kunt oplossen.
Voor 300.000 dollar (240.000 euro) scoor je dit exclusieve horloge: de Bugatti Type 390 Special Edition. Zo word je tenminste niet uitgelachen door de andere rijke kinders van Instagram. Voor hetzelfde geld heb je overigens ook een Ferrari California T, twee M3’s, een 911 Turbo of eigenlijk haast elke sub-supercar. Maar waarom zou je die dubbel willen – je hebt ze immers al.
Dit exemplaar van de Bugatti Type 390 Special Edition past bij de rode Chiron Sport die je zag op de Autosalon van Genève. Bestel je jouw W16-hypercar in een andere kleurstelling, dan beweegt horlogemaker Parmigiani met je mee. En de prijs ook, waarschijnlijk. Omhoog.
Reacties