
Maak kennis met de allervlotste cabrio ooit, en tevens de makkelijkste manier om van je haar af te komen: de Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse.
In feite is het de open versie van de Veyron Super Sport, met een top van 431 km/u de snelste productieauto ter wereld (vraag maar aan James). Dat betekent dat ie dezelfde 1.200 pk en 1.500 Nm sterke W16-motor met vier turbo’s aan boord heeft. Of ie daarmee dezelfde buitenaardse cijfers als de Super Sport zal neerzetten – die accelereert van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden – valt te bezien. Maar hij zal er verdraaid dichtbij komen.
Bugatti onthult de nieuwe hypercabrio op de autosalon van Genève, begin maart. Tot die tijd moeten we je verdere details schuldig blijven, maar dat geeft niet. We gokken dat je ze, net als wij, toch niet zult kunnen bevatten.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Kooptip: Dit onderdeel van de Bugatti Veyron komt gewoon van een Skoda Superb

VIDEO: We nemen afscheid van de W16 met de Bugatti Veyron en Bugatti Chiron

Oeps: Man komt na 4 maanden achter simpele reden waarom zijn Bugatti niet wil starten

Woeste Bugatti-bestuurder rijdt prijzig lakwerk stuk tegen BMW bij verkeersfittie

Zo ziet een Bugatti-wiel van 35.000 euro er vanbinnen uit als je het opensnijdt

De sportuitlaat op een Bugatti kost meer dan een nieuwe (dikke) Porsche 911

Misschien niet zo handig op de A2: Bugatti wil heel graag de 500 km/u aantikken

Koop jij de duurste huurauto van Nederland? Er is nog niet hoog geboden…

Kooptip: Dit onderdeel van de Bugatti Veyron komt gewoon van een Skoda Superb

VIDEO: Bugatti-rijder vergeet tankslang uit Chiron te halen na het tanken en rijdt weg

VW wilde dat de Bugatti Tourbillon elektrisch werd, maar daar stak Mate Rimac een stokje voor

Auto’s te duur? Je kunt gewoon nog een nieuwe benzineauto kopen voor slechts 11.000 euro

Volkswagen werkt aan interessante nieuwe brandstofmotor met oude F1-techniek

Er zijn slechts vier automerken die géén verlies maken op hun elektrische auto’s – dit zijn ze

Deze bloedmooie Lancia Stratos-kloon kost net zoveel als een Volkswagen Golf Variant

De lelijkste auto van dit moment (na de Cybertruck) ziet er zo ineens een stuk beter uit
