Als het aantal deuren afneemt en de motorinhoud groeit, neemt de begeerlijkheid van een voertuig toe. Kijk maar naar Lamborghini’s of Ferrari’s: twee deuren en een flinke motorinhoud. Dus, wat dacht je dan hiervan: één deur en een 3,9-liter (net zoveel als een Ferrari F8 Tributo) viercilinder (da’s iets minder). Plus de potentie om ingezet te worden als mobiele mancave.

In de Iveco Euro Cargo stond bovendien een frisdrankenautomaat, een koffiezetapparaat, een televisie, een printer en nog wat demo-materiaal van Inepro. Put daar dus wat inspiratie uit. Vervang een van de kasten achterin door een flinke koelkast en je hebt een uitstekende mobiele mancave. Of steek iets meer moeite in de demobus en bouw het geheel om tot rode camper.

In de mobiele mancave vind je een uitgebreide groepenkast en een generator, zodat je alle elektronica kunt aansluiten en alles zonder problemen kan laten draaien. De Iveco heeft airconditioning en verwarming. Plus een wasbak. De bestuurdersstoel is zelfs voorzien van luchtvering.

De dieselmotor liep slechts 48.750 kilometer – dus er is nog genoeg ruimte op de teller voor een vakantie of wat. De prijs is helaas niet zo laag als die van de lijnbussen of de geldwagens. Voor de actuele prijs moet je even contact opnemen met Rengocar.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)