
Dat mensen hun tien jaar oude Volkswagen Golf of Honda Civic volhangen met spoilers en neonverlichting kunnen we best snappen. Van een ieder die genoeg geld heeft om een Ferrari te kopen, verwacht je echter meer smaak.
Maar gelukkig zijn er onder Ferrari-rijders ook lieden die maling hebben aan dit soort vooroordelen. Kijk maar eens naar deze foto’s van wat ooit een Ferrari 456 GT was. Kennelijk was de eigenaar niet helemaal tevreden over de downforce van zijn bolide, want waarom schroef je anders zo’n misselijkmakende vleugel achterop?
En misschien was de 456 GT niet het model van zijn keuze, want ook de voorkant heeft een smaakvolle facelift ondergaan. Zodanig, dat de auto is getransformeerd tot een Ferrari 550. Of iets wat erop moet lijken.
Meer van TopGear


Sportauto vanaf 40k? Kijk hier eens naar

Nieuw: TopGear Ferrari Special!

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Deze Volvo-rijder heeft in ieder geval een heel sterk verhaal voor thuis (maar of ie daar blij mee is…)

Een Ferrari of Lambo is tegenwoordig pas interessant als je er eentje in het IJ dumpt of om een boom vouwt

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ferrari lijkt zo’n meedogenloos merk, maar ze blijken toch een goed hart te hebben

De lelijkste auto ter wereld maakt een terugkeer, maar is ie nog steeds lelijk?

Een van de betrouwbaarste Alfa Romeo’s ooit kan van jou zijn (en het is niet wat je denkt)

Is de Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 de zoveelste saaie crossover of is ie écht nog leuk? (review)

De nieuwe Fiat Grande Panda is er nu ook met benzinemotor én als ruige 4×4

De 600e is de krachtigste en verstandigste Abarth ooit, maar er ontbreekt iets (review)

De oudste auto’s die je nieuw in Nederland kunt kopen, komen nog uit de tijd van MSN Messenger

De BMW M5 is op een stuk lichter geworden, maar dat gaat wel gepaard met lelijkheid

Deze populaire SUV’s gaan opmerkelijk vaak stuk en komen niet de keuring door

De snelste Volkswagen aller tijden is niet eens de duurste (of de sterkste)

Op deze manier word je op vakantie opgelicht bij tolpoortjes, zonder dat je het doorhebt

De belangrijkste succesfactor van Renault komt te vervallen, hoe moet het nu verder?
