Ford Fiesta ST met Milltek-uitlaat: driecilinderfurie

Zo fijn kan de driecilinder van de Fiesta ST klinken

Ford Fiesta ST met Miltek-uitlaat
Ford Fiesta ST met Miltek-uitlaat
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST met Miltek-uitlaat
Ford Fiesta ST met Miltek-uitlaat
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST
Ford Fiesta ST

De nieuwe Ford Fiesta ST, of eigenlijk zijn driecilinder, kon niet op een warm ontvangst van iedereen rekenen. Zo’n halve zescilinder is nu eenmaal geen publieksfavoriet, en al helemaal niet in een performanceklontje.

De EcoBoost-motor stelde echter niet teleur. En ook al klinkt de 1,5-liter driecilinder van zichzelf al heel aardig, toch doet Milltek er een klein schepje bovenop. Je kunt nu bij de uitlatenboer het GPF Back-uitlaatsysteem bestellen. In het leidingwerk zit een klep die je open en dicht kunt doen, afhankelijk van hoe close je wilt blijven met je buren. Hoe zoiets klinkt, hoor je hieronder.

Ford Fiesta ST met Milltek-uitlaat

Reacties

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken