
Eindbaas Zlatan geeft ons een kijkje in zijn hoofd en dat wordt begeleid door een prachtig decor en epische muziek. Met een paar motiverende clichés trekt hij je mee in zijn verhaal: ‘Je krijgt geen kansen, je pakt ze’. Maar dit is TopGear, dus waar is de auto? Even geduld, de Volvo V90 komt echt voorbij.
De Volvo V90 is vanaf nu te bestellen en start met een bescheiden 150 pk dieselmodel in de vorm van de V90 D3. Je kunt het uiteraard ook helemaal gek maken en een T6 nemen met alle opties. Deze geeft je maar liefst 320 pk en allerlei autoluxe. Kost wel iets meer. Het basismodel kost 45.995 euro, maar de T6 met een paar opties kost je snel 70.000 tot 80.000 euro. Je bent dan wel van werkelijk alle gemakken voorzien en hij ziet er nog eens verdomd strak uit. Zlatan krijg je er niet bij. Gelukkig biedt zijn Twitter genoeg vermaak.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Waarom je deze toffe nieuwe vrachtwagens van Volvo niet in Nederland gaat zien

Deze (zeer zeldzame) verlengde Volvo S80 met heerlijke V8 kan van jou zijn

Als je de nieuwe Volvo ES90 ziet, snap je beter waarom Polestar de achterruit bij de 4 heeft weggelaten

De nieuwe Volvo ES90 is de stilste Volvo aller tijden – dit moet ie kosten

Volvo gaat met de ES90 een van de zwaarste auto’s in zijn klasse bouwen, maar dat heeft een voordeel

De vernieuwde Volvo S90 kun je nu herkennen aan een bijzonder fraaie achterkant

De leukste (semi-betaalbare) elektrische auto is vernieuwd en heeft nu een heel prijzige optie erbij

Gaat Volvo’s zustermerk Polestar nu ook terug naar (dikke) benzinemotoren?

Op een bevroren meer bewijst Volvo’s zustermerk Polestar dat het cooler is dan Tesla

Deze (zeer zeldzame) verlengde Volvo S80 met heerlijke V8 kan van jou zijn

Als je de nieuwe Volvo ES90 ziet, snap je beter waarom Polestar de achterruit bij de 4 heeft weggelaten

Koopje: deze dikke Audi kost nu al net zo weinig als een Dacia Spring

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Een geïmporteerde auto is nu vaak nog een risico, maar dankzij deze nieuwe regels misschien niet meer

De toestand bij Nissan is dramatisch: het merk deelt hoe bizar slecht het écht gaat

Nieuwe regels van de EU maakt het lastiger oude auto’s op de weg te houden
