
Probeer dit niet thuis, mocht je daar toevallig een landingsbaan, een Ferrari GTC4Lusso, een Porsche Panamera en een TopGear-presentator met bewijsdrang hebben. Voor TopGear seizoen 26 kijken Matt LeBlanc en Chris Harris welke van de twee sportieve stationwagens het hardst kan voordat ze moeten remmen. Een soort omgekeerde dragrace – naar het einde van een baan die eindigt bij de zee.
‘Als je niet zo moeilijk deed over verdrinken, had je dit waarschijnlijk wel kunnen winnen. Maar je mag alsnog trots zijn op jezelf’, zijn de wijze woorden die Matt LeBlanc je nog even mee wil geven. Voor de volgende keer dat je een remtest op het randje van een landingsbaan mag doen met 285 km/u.
Remtest: Porsche Panamera vs Ferrari GTC4Lusso
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Ferrari BR20 is een GTC4Lusso zonder achterbank

BMW crasht tegen Porsche 918 en Ferrari GTC4Lusso

De snelste Ferrari’s van dit moment

Ferrari-museum opent nieuwe tentoonstelling

Chris Harris Drives: Ferrari GTC4Lusso

Ferrari lijkt zo’n meedogenloos merk, maar ze blijken toch een goed hart te hebben

Ferrari komt met enorm veel nieuwe modellen dit jaar, waarvan één elektrisch

Op deze manier willen wij ook wel hybride rijden: 868 pk en een open dak

Herken jij welke populaire Ferrari verbouwd is voor deze 865.000 euro kostende auto?

Verzamelaars gaan deze zescilinder Ferrari vanaf april heel serieus nemen

Waarom je Ferrari F40 van 3.000.000 euro mechanisch moet aanpassen

TopGear Magazine 236 is uit!

TopGear Magazine 235 is uit!

TopGear Magazine 234 is uit!

Nieuw: het TopGear Ferrari Bookazine!

Het TopGear Jaarboek 2024 is uit!
