Vroeger, toen de tijd nog ‘goeie’ en ‘ouwe’ was, had je op loze momenten altijd het perfecte vermaak door simpelweg ‘Nürburgring crash compilation’ in te typen op YouTube. Je kreeg dan uren aan onvervalste schadenfreude van de Groene Hel. Tegenwoordig zijn er geen nieuwe crash-compilaties meer te vinden van de vrije dagen op de Nürburgring. We kunnen alleen maar concluderen dat er nooit meer gebotst wordt. Het is dus een raadsel hoe deze Nederlandse Saab aan zijn schade komt.

Gekkigheid natuurlijk, want er gebeuren op dagelijkse basis nog ongelukken op de Nürburgring. Alleen de grote YouTube-kanalen mogen geen crashes meer uploaden die tijdens de publieke dagen gebeuren. Anders neemt de organisatie hun licentie in. Je vindt nog wel crashes van races. En soms uploadt iemand met weinig volgers een video op YouTube. De crash van deze Saab mag dus niet op YouTube worden gezet, maar de nasleep wel. Want wie zegt dat de schade er niet al opzat?

De reparatiekosten aan de baan komen vast wel

Deze Nederlandse Saab-rijder heeft zo te zien met de voorkant én achterkant de vangrails geraakt. De lak is spontaan van de wielkast gesprongen – of was een reparatie nog niet mooi afgewerkt? Door zelf naar de uitgang te rijden, bespaart hij de afsleepkosten. Ongetwijfeld stonden de medewerkers hem wel op te wachten bij de afrit van de Ring. En ze zullen vast niet heel blij zijn geweest dat hij met zijn Saab over het circuit is gekropen naar de uitgang.

Reacties

  • Loekie heeft op 7 oktober 2024 geschreven:

    Een Saab moet je in zn achteruit zetten bij contact uit….wellicht gaat contact slot en toch mogelijk in zn achteruit gestart??rare actie want de banden lopen ook aan….lijkt op een rechtstandige klap…en dat kan bij achteruit rijden….

    Reageer

Geef een reactie

(verplicht)

Meer van TopGear