De afterparty van SEMA zit erop, alle lijpe tunerschepsels zijn weer huiswaarts vertrokken. Het gros op een trailer, omdat het laatste grammetje functionaliteit aan de meeste kunstobjecten is onttrokken. Op de aftermarket-beurs werd gestrooid met wijze levenslessen. Dit hebben wij geleerd op SEMA 2016.

05. Dat je nooit legday moet skippen

Kijk die zielige bandjes eens onder die dikke trucks. De grondspeling van de as tot de grond is gelijk aan die van een standaard pick-up. Dus wat is hier het praktisch nut van?

04. Dat een Mazda RX-7 er ook zo uit kan zien

Rocket Bunny bouwt niet alleen overmaat wielkasten. Nee, de Japanse fabrikant doet ook volledige nose jobs, zoals op deze Mazda RX-7.

03. Als je twee V8-motoren samenvoegt, krijg je een V12

Kleine Timmie heeft acht cilinders. Hij doet daar nog eens acht bij. Hoeveel cilinders heeft Timmie? Juist: twaalf. De broers Matt and Shane Corish uit Australië bouwen V12-motoren uit de bekende LS1-motor. Daarbij gooien ze vier cilinders in de prullenbak. Binnenkort kun jij de V12 LS1 kopen, hij kost ongeveer 30.000 euro.

02. Rupsbanden zijn een prima alternatief voor wielen

Dit bewees Kia eerder al en deze Cherokee bevestigt het feit.

01. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen

Kinderen zijn net sponzen. Ze absorberen alles wat je tegen ze zegt en wat ze zien. Begin daarom vroeg met de indoctrinatie van je favoriete automerk. Zo stellen ze je tenminste niet teleur door, als ze 18 jaar worden, thuis te komen met een verkeerd merk.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Meer van TopGear