
De koets van de Range Rover Velar is nog gladder dan de vers geschoren denkbol van Humberto Tan. Startech moet daar niets van hebben. Net als de baas van RTL, trouwens. Daarom speelt Startech leentjebuur bij Audi en meten ze de Velar een Audi RS 4-achtige voorbumper aan.
Of de voorbumper van de Abt SQ7, wat jij wilt. Of misschien lijken alle tuningschepsels op elkaar. Als je elke SUV (en dat zijn er nogal wat tegenwoordig) moet verbouwen, is op een gegeven moment je inspiratie op.
De Startech Range Rover Velar wordt 60 millimeter breder en de voorbumper ligt zo’n twee kilometer lager. De luchthappers zijn groot genoeg om de volledige Siberische Beer op te slokken. Aan het vermogen doet Startech voorlopig even niets.
Via een module pompen de speaker V8-gebrul naar je oren. De verlagingsmodule stelt de luchtvering 30 millimeter lager in. De volledige Startech-kit kost je 4.480 euro (zonder BTW). Een Startech Refinement-badge kost je 19,90 euro.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Range Rover Velar vs Porsche Macan vs Maserati Grecale: welke moet je hebben?

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen

Nieuwe auto van Nicky Romero is een Velar

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Land Rover gaat zijn oude auto’s nog een keer verkopen met een flinke winst

De dikste Range Rover Sport van dit moment kun je met stoffen bekleding bestellen

Jouw laatste rit liever niet in een Mercedes? Dan is er nu een Defender-lijkwagen

De Defender Octa is hier: de sterkste Defender ooit met offroad launch control

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Max Verstappen krijgt nu alweer een nieuwe teamgenoot: Liam Lawson mag vertrekken

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

Eindelijk heeft Audi een auto in Nederland die mensen gaan kopen

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste
