
Autofabrikanten doen van alles om ervoor te zorgen dat tuners niet te veel aan hun creaties knoeien. Bij de nieuwe Supra was het stoppen van tuners echter nooit een optie. Geen wonder: de vorige generatie Supra was voor velen de reden om verknocht te raken aan gemodificeerde auto’s. Daarom geeft Toyota Racing Development alvast het startschot.
De onderdelen van TRD zorgen ervoor dat de Supra nog agressiever oogt. We hoopten stiekem op de enorme spoiler van de vierde generatie, maar daarvoor moet je toch echt bij aftermarket-tuners aankloppen. We houden hoop. De spoiler voorop zorgt voor extra neerwaartse druk bij hoge snelheden en drukt de auto met 14 millimeter omlaag.
Of je dat verschil zult voelen? Denk het niet, maar hé, je kunt ermee opscheppen bij je vrienden. De zijskirts en de deurversiersels dragen hun steentje bij om zo de luchtstroom te verbeteren aan de zijkanten van de Supra TRD. Uiteraard zul je de onderdelen vooral voor het uiterlijk kopen.
Meer van TopGear


Kijk, dit is precies hoe de Toyota Supra had moeten zijn

De mooie reden waarom deze Supra 600.000+ km heeft gelopen (en jij kunt hem kopen)

F1-coureur Liam Lawson rijdt in deze gemodificeerde Toyota Supra

Toyota bouwt 100 speciale GR Supra’s (met handbak!) voor Europa

Altijd gedroomd van een getunede Toyota Supra met 2JZ-motor? Dit is je kans

De neus van de vernieuwde Toyota Aygo X is langer, maar dat gaat flink belasting schelen in Nederland

Veel actieradius of een zuinig verbruik is niet de manier om auto’s te verkopen, denkt het grootste merk ter wereld

De (veruit) meest gestolen auto van Nederland is compleet vernieuwd

Zoveel auto’s van het betrouwbaarste merk ter wereld rijden er op deze aardbol rond

Zie jij (zonder te spieken) van welk merk deze iets te ruige stationwagen is?

Waarom de vernieuwde Toyota Corolla Cross goed is voor particuliere kopers, niet alleen voor leaserijders

Toyota Supra TRD onthuld in Japan

Toyota Supra TRD: zo goed als de oude?

F1-coureur Liam Lawson rijdt in deze gemodificeerde Toyota Supra

Toyota Supra MT review: Is de Supra beter met een handbak?

De oude Toyota Supra (A80) neemt het op tegen de nieuwe (A90) op het circuit

De Toyota Supra heeft een handbak, alleen bij de zescilinder

Toyota Supra schakelt bij met handbak

De Supra GT4 50 Edition is een raceauto, maar Toyota wil niet dat ermee geracet wordt

De neus van de vernieuwde Toyota Aygo X is langer, maar dat gaat flink belasting schelen in Nederland

Veel actieradius of een zuinig verbruik is niet de manier om auto’s te verkopen, denkt het grootste merk ter wereld

Zie jij (zonder te spieken) welke Franse auto deze nieuwe Nissan Micra eigenlijk is?

De (veruit) meest gestolen auto van Nederland is compleet vernieuwd

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Komt er nog een Bugatti Tourbillon zonder hybride aandrijflijn?

Waarom de nieuwe Bugatti Tourbillon geen turbo’s heeft (terwijl de Chiron er vier had)

Waarom de baas van Bugatti nog nooit in de Bolide met 1.600 pk heeft gereden

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Dit is bestverkochte gebruikte auto van Nederland, nu de Volkswagen Golf op nummer twee staat

Is een topsnelheid van 310 km/u wel verantwoord als een auto 2.595 kilo weegt?

Dit is het ultieme Vaderdagcadeau!

In Nederland wordt tanken binnenkort een stuk goedkoper, maar waarom?

Pre-order nu: TopGear Supercars 2025 (Collector’s Edition)
