
Autofabrikanten doen van alles om ervoor te zorgen dat tuners niet te veel aan hun creaties knoeien. Bij de nieuwe Supra was het stoppen van tuners echter nooit een optie. Geen wonder: de vorige generatie Supra was voor velen de reden om verknocht te raken aan gemodificeerde auto’s. Daarom geeft Toyota Racing Development alvast het startschot.
De onderdelen van TRD zorgen ervoor dat de Supra nog agressiever oogt. We hoopten stiekem op de enorme spoiler van de vierde generatie, maar daarvoor moet je toch echt bij aftermarket-tuners aankloppen. We houden hoop. De spoiler voorop zorgt voor extra neerwaartse druk bij hoge snelheden en drukt de auto met 14 millimeter omlaag.
Of je dat verschil zult voelen? Denk het niet, maar hé, je kunt ermee opscheppen bij je vrienden. De zijskirts en de deurversiersels dragen hun steentje bij om zo de luchtstroom te verbeteren aan de zijkanten van de Supra TRD. Uiteraard zul je de onderdelen vooral voor het uiterlijk kopen.
Meer van TopGear


Toyota haalt de Supra uit productie: dit betaalde een Nederlander voor het allerlaatste model

Kijk, dit is precies hoe de Toyota Supra had moeten zijn

De mooie reden waarom deze Supra 600.000+ km heeft gelopen (en jij kunt hem kopen)

F1-coureur Liam Lawson rijdt in deze gemodificeerde Toyota Supra

Toyota bouwt 100 speciale GR Supra’s (met handbak!) voor Europa

Deze extreem onsuccesvolle elektrische Toyota is nu flink goedkoper – dit kost ie

Door dit trucje kan de grootste autofabrikant zonder boete krachtige benzinemotoren blijven produceren

Nieuwe Toyota BZ5 kost 15.836 euro, heeft 272 pk en komt 630 kilometer ver

Deze rallyiconen vergeet iedereen te kopen (en daar kun jij je voordeel mee doen)

Politie waarschuwt dat autodieven op zoek zijn naar één type auto: meerdere per nacht gejat

Is deze A90 Final Edition een waardig afscheid van de Toyota GR Supra? (review)

Toyota Supra TRD onthuld in Japan

Toyota Supra TRD: zo goed als de oude?

Is deze A90 Final Edition een waardig afscheid van de Toyota GR Supra? (review)

F1-coureur Liam Lawson rijdt in deze gemodificeerde Toyota Supra

Toyota Supra MT review: Is de Supra beter met een handbak?

De oude Toyota Supra (A80) neemt het op tegen de nieuwe (A90) op het circuit

De Toyota Supra heeft een handbak, alleen bij de zescilinder

Toyota Supra schakelt bij met handbak

Hyundai Santa Fe vs Mazda CX-80: welke zevenzitter moet je hebben?

Is deze elektrische Nissan R32 Skyline GT-R briljant of heiligschennis?

Mitsubishi blijft grabbelen in de Renault-ton: dit is de nieuwe Grandis

Zie jij van welke F1-coureur deze uitgebouwde Nissan GT-R Liberty Walk is?

Deze extreem onsuccesvolle elektrische Toyota is nu flink goedkoper – dit kost ie

Deze betrouwbare V8 heeft slechts 3.057 kilometer per jaar gereden (en is dus de perfecte tweedehands auto)

De 911 Club Coupé is niet eens de duurste 911, maar toch kun je hem niet kopen

Is deze elektrische Nissan R32 Skyline GT-R briljant of heiligschennis?

Deze nieuwe versie van de Porsche 911 ga je waarschijnlijk het vaakst zien op de weg

De nieuwe Ferrari Amalfi is de goedkoopste én de mooiste Ferrari van het moment

Zie jij van welke F1-coureur deze uitgebouwde Nissan GT-R Liberty Walk is?

Is de Porsche 911 Carrera GTS Cabrio precies de 911-versie die je moet hebben? (review)

De 911 Club Coupé is niet eens de duurste 911, maar toch kun je hem niet kopen

Wat is schadelijker voor de range tijdens de hete zomerdagen: hard rijden of de airco aanzetten?

Deze Fiat 500 kun je eindelijk wel betalen (en er komt nog een goedkope versie aan)

Elektrische auto’s in Nederland verbruiken méér stroom dan de NS (en gek genoeg valt dat alsnog heel erg mee)

Als Verstappen zo goed in de regen is, waarom ging het gisteren dan voor geen meter? En waarom rijden ze niet op regenbanden
