
De Peugeot 508 zal niet snel gekozen worden voor een bijrolletje in de nieuwste Fast & Furious (alhoewel, dat dachten we van een VW Touran ook). De chique Franse sedan is niet de eerste auto waar je aan denkt wanneer je op zoek gaat naar je nieuwste modificatie-object.
En dat is best jammer, want een verlaagde Peugeot 508 ziet er alleraardigst uit. Deze sedan staat op een setje JR-36 van het merk Japan Racing. De velgenboer gooide de Peugeot enkele centimeters omlaag en deed verder niets aan de buitenkant van de auto.
Welke motorisering Japan Racing pakte, weten we niet. De snelste Peugeot 508 van dit moment biedt 225 pk. Deze uitvoering sprint in 7,3 seconden naar de 100 km/u. Een acceptabele acceleratietijd – maar we hopen nog altijd dat de Peugeot 508 Sport Engineered werkelijkheid wordt.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Peugeot 508 PSE vs Peugeot 405 Mi16: hoe ver is de snelle sedan gekomen in 28 jaar?

BMW 330e Touring vs Peugeot 508 PSE SW

Peugeot 508 PSE HYbrid 360

Peugeot 508 Sport Engineered is hier

Peugeot 508 Sport Engineered lijkt te komen

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

Peugeot 5008 Allure HYbrid: is een instap 1.2-motortje voldoende in een grote SUV? (review)

De Peugeot waar je nog nooit van gehoord hebt, heeft de motor uit de Alfa Giulia (en achterwielaandrijving)

Prijs Peugeot E-408 is het waard om niet in een stuk zeep te rijden

Gaan de moederbedrijven van Dacia en Alfa Romeo fuseren?

Eindelijk heeft Audi een auto in Nederland die mensen gaan kopen

Waarom je eigenlijk altijd grotere wielen achteraf moet monteren in Nederland

Je hebt nog maar 18 dagen de tijd om de mooiste sportsedan nieuw te bestellen

Zo zou de betaalbare Lightyear 2 eruit hebben gezien als de Nederlandse autobouwer niet failliet was gegaan

Mercedes bevestigt toekomst V8 in de C 63 (maar gaan ze het nu ook doen?)

De ‘laatste echte Opel ooit’ kun je ergens op de wereld gewoon nog nieuw kopen

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

De Alpine A290 is in Nederland: dit moet je weten

De sportuitlaat op een Bugatti kost meer dan een nieuwe (dikke) Porsche 911

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

De meest legendarische velgenfabrikant is nu eindelijk gered door een verrassende partij

Waarom de Kia EV3 met extreem grote velgen een typisch Nederlands fenomeen is

Tesla verdient in Europa op deze slimme wijze nog meer dan 1 miljard euro

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)
