
Behalve dat letterlijk iedereen het hilarisch vindt om je moerstaal naar je te schreeuwen (‘JETZT!’) is het zo gek nog niet om een Duitser te zijn. Het circuit der circuits ligt om de hoek, je mag er met 300+ naartoe rijden (alhoewel…) en de benzine is niet zo duur als hier. Bovendien lease je voor een relatief laag bedrag een leuke auto om dat allemaal mee te doen.
Niet alleen de aanschafprijzen liggen lager in Duitsland, ook de leaseprijzen zijn jaloersmakend. Bijvoorbeeld: het laagste maandbedrag dat we konden vinden om een Audi RS 6 te leasen was 841 euro per maand, op Sparneuwagen.de. De looptijd is dan 48 maanden met een maximum van 40.000 kilometer in totaal.
Met de huidige huizenmarkt heb je voor een maandbedrag van 900 euro net genoeg hypotheek om iemands berging te huren. Dus steek het in een ruime auto, koop een daktent of een caravan en wacht rustig af tot de huizenmarkt weer even dimt. En vergeet nooit deze wijsheid: je kunt slapen in een auto, maar niet racen in een huis.
Een Audi RS 6 leasen in Nederland kost al snel drie keer meer
In Nederland lopen de leaseprijzen voor de nieuwste Audi RS 6 al snel richting de 2.000 euro per maand, en dat is exclusief de bijtelling. Reken daar dus nog maar 1.000 euro bij. Zelfs voor een tweedehandsje in de lease betaal je ruim 1.000 euro per maand.
In Duitsland zit de verzekering niet inbegrepen bij het leasebedrag, dus hou er rekening mee dat je die nog even moet regelen. Oh, en je moet eerst even emigreren, want het is verboden om in Nederland zomaar met een buitenlands kenteken te rijden, want dan voelt de fiscus zich gepasseerd.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
3 reacties op “Een Audi RS 6 leasen kost in Duitsland maar 841 piek per maand”
Geef een reactie Reactie annuleren


Deze luxe elektrische sedans kun je in Nederland krijgen (en eentje is wel érg goedkoop)

Is de Audi S6 Avant e-tron quattro een traditioneel dikke Audi? (review)

Het is onmogelijk om te ontsnappen aan deze methode om hardrijders te pakken (behalve met een cabriolet)

Dit zijn de acht goedkoopste tiencilinder youngtimers van Nederland

De Audi A6 Avant e-tron is nu elektrisch, hoe bevalt ie? (review)

Audi geeft toe: ‘Dit deden we vroeger veel beter dan nu, maar we komen weer terug’

Audi gaat ook dit mooie en sportieve model uit productie halen

De V8 leeft bij Audi: nieuwe RS 6 krijgt aandrijflijn van de Lamborghini Urus

Deze luxe elektrische sedans kun je in Nederland krijgen (en eentje is wel érg goedkoop)

Is de Audi S6 Avant e-tron quattro een traditioneel dikke Audi? (review)

Deze foute Audi is het grootste schaap in wolfskleren dat je kunt kopen bij Domeinen

Het is onmogelijk om te ontsnappen aan deze methode om hardrijders te pakken (behalve met een cabriolet)

Deze Audi RS 6 werd geveild door de overheid, en staat nu bij een bekend (of berucht?) adresje

Koopje? Zo kun jij met een leuke korting de Audi RS 6 GT kopen

Audi gaat zelf aan de tuning en komt met de dikste RS 6 tot nu toe

Dit is jouw kans om (voor weinig?) een Audi RS 6 te kopen met een bijzondere afkomst

Met de Audi RS 6 op zoek naar stationwagens in Amerika

Volvo gaat met de ES90 een van de zwaarste auto’s in zijn klasse bouwen, maar dat heeft een voordeel

Audi gaat ook dit mooie en sportieve model uit productie halen

Helaas: Volvo gaat stoppen met de auto waarmee ze groot zijn geworden

De V8 leeft bij Audi: nieuwe RS 6 krijgt aandrijflijn van de Lamborghini Urus

De Tesla Model S Plaid met 1.000+ pk begint echt goedkoop te worden, maar daar heb jij niets aan

Dodge Charger Daytona: missen wij de V8? Of is elektrisch stiekem ook gaaf? (review)

De vernieuwde Opel Mokka is een vriendelijke auto, en dat is precies zijn probleem (review)

De Nederlandse politie rijdt in ‘de krachtigste Golf ooit’ (en deze heeft een nogal fout trucje)

Elektrische BMW M3 toont aan wat er misgaat bij veel elektrische auto’s

Met de nieuwste Golf met benzinemotor hoef je nooit te tanken, maar de vraag is of je dat wilt (review)

Dit zijn 6 snelle Volkswagen Polo’s die je al vergeten was

Volkswagen ID.1 wordt jouw eerste auto, voor heel erg weinig geld

Porsche-rijder komt er op pijnlijke wijze achter dat Flitsmeister niet helpt tegen deze politiecamera

Dit zijn 9 zeer leuk rijdende auto’s voor minder dan 5.000 euro (die geen MX-5 zijn)

Waarom je de tankdop van een plug-in hybride (PHEV) nooit zomaar mag opendraaien

De oninteressante reden waarom de bestverkochte PHEV van Nederland een dubbele antenne heeft

De bestverkochte auto in Europa uit de jaren ’90 gaat een (betaalbare) comeback maken

40 000km op 4j. Dat is goed om naar de bakker te rijden. Daarom is het dus zo goedkoop. Lease die wagen maar eens met 80 000km. Het zal wat meer zijn.
Waar kun je deze auto dan leasen voor dit bedrag ?
Ik woon in Duitsland en goedkoopste RS6 kost nog altijd ruim 1700 p.m. via Leasingmarkt.de
“En vergeet nooit deze wijsheid: je kunt slapen in een auto, maar niet racen in een huis.” Die wijsheid slaat als een kut op een drumstel, met een goede pc en sim rig kan je ook prima racen hoor 😉