
Als je ze niet kunt verslaan, moet je bij ze voegen. Deze slecht vertaalde zin zal vast door het hoofd spoken bij de PR-mensen van Peugeot. Vanmiddag lekte het Koreaanse Autospy de eerste beelden van de nieuwe Peugeot E-3008. Nog op dezelfde dag besluit Peugeot om zelf ook maar dezelfde foto’s van de nieuwe ‘fastback-SUV’ te delen.
Peugeot zegt zelf dat ze ‘het niet kunnen laten om nu al een glimp’ van de nieuwe auto te delen. Een vrij grote glimp, want we krijgen de hele auto vanuit alle hoeken en standen te zien. In het interieur zien we een nieuwe versie van de i-Cockpit. Er loopt nu één lang scherm van achter het stuur naar het midden van het dashboard.
Daarnaast kunnen we uit de beelden van de buitenkant opmaken dat de Peugeot E-3008 de ontwerprichting doortrekt waar de 408 hem heeft achtergelaten. Het front leent nog meer inspratie van een rasp dan voorheen. Op de achterkant is een dubbele spoiler waarbij de onderste doet denken aan die van de Aston Martin DBX. Of komt dat door het kekke kleurtje dat de E-3008 draagt? Hoe dan ook, volgende week dinsdag krijgen we nog meer beelden van de Peugeot E-3008.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
2 reacties op “Peugeot deelt alvast de (gelekte) beelden van de nieuwe E-3008”
Geef een reactie Reactie annuleren
Meer van TopGear


Peugeot e-3008 1e rij-indruk: Hoe rijdt de eerste auto op het nieuwe Stellantis-platform?

Waarom de nieuwe Peugeot E-3008 een belangrijke mijlpaal is voor Stellantis

De Peugeot 3008 krijgt net voor zijn exit nieuwe mild-hybride techniek

Peugeot e-3008 komt later dit jaar, rijdt 700 kilometer op een acculading

Peugeot 3008 GT Hybrid 225

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

Peugeot 5008 Allure HYbrid: is een instap 1.2-motortje voldoende in een grote SUV? (review)

De Peugeot waar je nog nooit van gehoord hebt, heeft de motor uit de Alfa Giulia (en achterwielaandrijving)

Prijs Peugeot E-408 is het waard om niet in een stuk zeep te rijden

Gaan de moederbedrijven van Dacia en Alfa Romeo fuseren?

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Dit is de populairste Volvo van dit moment, maar dan ruimer en goedkoper. Moet je dat willen? (review)

Skoda Elroq RS is heel erg snel, maar tegelijkertijd best wel traag

Is de Dacia Bigster nog altijd een echte ‘no-nonsense’ Dacia? (review)

Waarom je niet bang (meer) hoeft te zijn dat Nissan failliet gaat

De eerste volwaardige elektrische auto krijgt nu eindelijk een opvolger

Dit merk gaat auto’s begrenzen op 110 km/u (en tegen betaling halen ze de begrenzer eraf)

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

De Alpine A290 is in Nederland: dit moet je weten

De sportuitlaat op een Bugatti kost meer dan een nieuwe (dikke) Porsche 911

Met deze uitvinding kan elke elektrische auto omgebouwd worden tot benzineauto (want dat is nodig)

In de VS heeft Volkswagen een bijzondere strategie om meer elektrische ID.Buzz’jes te verkopen

De Chinese Z9 GT is ‘echt tien keer beter’ dan de Duitse concurrentie (aldus de grote baas)

Audi komt voor het eerst in lange tijd met een nieuwe letter als typenaam (naast de A en Q)

Deze nieuwe auto verkoopt zo slecht dat je bijna 50 procent korting krijgt bij de dealer

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Met deze uitvinding kan elke elektrische auto omgebouwd worden tot benzineauto (want dat is nodig)

Mazda gaat een van de onzuinigste en onbetrouwbaarste motoren ooit nog een kans te geven

De gemiddelde Mercedes-klant zal deze G-klasse haten, en juist daarom vinden we hem vet

Het populairste automerk van Nederland opent directe aanval op Volkswagen met deze benzineauto

Het grootste automerk ter wereld zet in op de ‘benzine van de toekomst’

Het blijft een Peugeot, zo on betrouwbaar als de pest!
Bedankt voor jouw positieve en onbevooroordeelde reactie.