
Als je ze niet kunt verslaan, moet je bij ze voegen. Deze slecht vertaalde zin zal vast door het hoofd spoken bij de PR-mensen van Peugeot. Vanmiddag lekte het Koreaanse Autospy de eerste beelden van de nieuwe Peugeot E-3008. Nog op dezelfde dag besluit Peugeot om zelf ook maar dezelfde foto’s van de nieuwe ‘fastback-SUV’ te delen.
Peugeot zegt zelf dat ze ‘het niet kunnen laten om nu al een glimp’ van de nieuwe auto te delen. Een vrij grote glimp, want we krijgen de hele auto vanuit alle hoeken en standen te zien. In het interieur zien we een nieuwe versie van de i-Cockpit. Er loopt nu één lang scherm van achter het stuur naar het midden van het dashboard.
Daarnaast kunnen we uit de beelden van de buitenkant opmaken dat de Peugeot E-3008 de ontwerprichting doortrekt waar de 408 hem heeft achtergelaten. Het front leent nog meer inspratie van een rasp dan voorheen. Op de achterkant is een dubbele spoiler waarbij de onderste doet denken aan die van de Aston Martin DBX. Of komt dat door het kekke kleurtje dat de E-3008 draagt? Hoe dan ook, volgende week dinsdag krijgen we nog meer beelden van de Peugeot E-3008.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
2 reacties op “Peugeot deelt alvast de (gelekte) beelden van de nieuwe E-3008”
Geef een reactie Reactie annuleren
Meer van TopGear


Peugeot e-3008 1e rij-indruk: Hoe rijdt de eerste auto op het nieuwe Stellantis-platform?

Waarom de nieuwe Peugeot E-3008 een belangrijke mijlpaal is voor Stellantis

De Peugeot 3008 krijgt net voor zijn exit nieuwe mild-hybride techniek

Peugeot e-3008 komt later dit jaar, rijdt 700 kilometer op een acculading

Peugeot 3008 GT Hybrid 225

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

Peugeot 5008 Allure HYbrid: is een instap 1.2-motortje voldoende in een grote SUV? (review)

De Peugeot waar je nog nooit van gehoord hebt, heeft de motor uit de Alfa Giulia (en achterwielaandrijving)

Prijs Peugeot E-408 is het waard om niet in een stuk zeep te rijden

Gaan de moederbedrijven van Dacia en Alfa Romeo fuseren?

Is de Dacia Bigster nog altijd een echte ‘no-nonsense’ Dacia? (review)

Waarom je niet bang (meer) hoeft te zijn dat Nissan failliet gaat

De eerste volwaardige elektrische auto krijgt nu eindelijk een opvolger

Vernieuwde Toyota bZ4x: gaan de Nederlanders hem nu wel kopen?

Hoe betaalbaar is de nieuwe Renault 4 uiteindelijk? Dit kost de toffe R4

Nissan ziet het niet meer zitten met hun populairste model

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

De Alpine A290 is in Nederland: dit moet je weten

De sportuitlaat op een Bugatti kost meer dan een nieuwe (dikke) Porsche 911

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

Waarom de Kia EV3 met extreem grote velgen een typisch Nederlands fenomeen is

Met deze Mercedes-bus mogen klusjesmensen gewoon alle stadscentra in

Deze auto kost nu nog nieuw 115.000 euro, maar tweedehands slechts 16.000 euro

Heeft de nieuwe Tesla Model Y het in zich om weer een bestseller te worden? (review)

De Ikea-auto onder de EV’s gaat slecht 10.000 euro kosten (en je moet hem zelf in elkaar zetten)

Ooit de grootste ouwe-lullenbak van Nederland krijgt een opvolger (die wel cool is)

Is het verstandig om om zo’n veel goedkopere occasion met een ’tik in de motor’ te kopen?

Er is geen personeel – waarom gaan sommige onbemande tankstations toch dicht na 23:00 uur?

De eerste nieuwe Alpina is bekend (en het is niet een SUV)

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Het blijft een Peugeot, zo on betrouwbaar als de pest!
Bedankt voor jouw positieve en onbevooroordeelde reactie.