
‘Eerst de oude opmaken, voordat je nieuwe pakt’, zei moeders altijd. Nou, vooruit moeke, let eens op. De banden van deze Bugatti Veyron (met Mansory-opsmuk) naderen hun laatste millimeters en moeten binnenkort vervangen worden. En dus moeten ze kapot-stuk.
De banden kosten normaal al zo’n 10.000 euro per stuk, maar omdat dit de derde set is, moeten de velgen ook vervangen worden. Vier velgen inclusief rubber kost bij Bugatti zo’n 110.000 euro. Of zo’n 220.000 baguettes. Kun je een Frans dorp zeker een week van voeden.
Dus, red een Frans dorp, doe een burnout in een Veyron.
Bugatti Veyron burnout kost 110.000 euro
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Bugatti Veyron van Cristiano Ronaldo crasht door een muur (en mist een stapel gasflessen)

De eerste Veyron Grand Sport is gerestaureerd

Bugatti Veyron L’Or Blanc crasht tegen hooibalen

Bugatti EB110 ontmoet de Veyron

Waarom deze Veyron een Volkswagen-sleutel heeft

De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag



Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt



De oude Le Mans-kleuren van Bugatti staan de Centodieci erg goed


Waarom 2022 een recordjaar was voor de allerduurste automerken ter wereld


Bugatti Chiron Profilée: De laatste W16 ooit kan van jou zijn


Is de Bugatti Chiron sneller dan een Tesla of Lucid in een dragrace?




De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag


Alle verschillen tussen de Mitsubishi ASX en Renault Captur (was de designer echt zo lui?)



Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt


Peugeot e-3008 komt later dit jaar, rijdt 700 kilometer op een acculading



De oude Le Mans-kleuren van Bugatti staan de Centodieci erg goed


Alpine A110 R: 1e rij-indruk


Dit koolstofvezelpakket voor de Porsche 911 Turbo S is vrij kostbaar




De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag


Rijden met de Porsche 911 Dakar in de woestijn en in de sneeuw


Deze SR10 XXR is een nog snellere Radical


De Bizzarrini Giotto is een Italiaanse supercar zoals die zou moeten zijn


Ferrari 296 GTS review: Is de 296 als cabrio net zo fenomenaal?


De Mercedes GLE is er nu alleen nog maar als hybride


Met deze eenvoudige tips hou je je roadtrip zo goedkoop mogelijk


Porsche heeft de Parijs-Dakar 959 van Jacky Ickx gerestaureerd


Deze Nissan Ariya gaat van de Noordpool naar de Zuidpool rijden


Deze elektrische Xpeng P7 en G9 komen naar Nederland


Reacties