De kipnuggets voor Carter zijn binnen. Tijd om te kijken of het trucje ook werkt met auto’s. Voor wie buiten de Twitmosphere leeft en geen flauw idee heeft waar we over bazelen: Carter Wilkerson vroeg fastfood-keten Wendy’s hoeveel retweets hij nodig had om een jaar gratis kipnuggets te krijgen. Achttien miljoen, zei de kipverstrekker. Bij 3,6 miljoen retweets vond Wendy’s het welletjes, en kreeg Carter zijn kippetjes.
De onderstaande Twitter-meneer (wiens naam wij niet gaan uitspreken) dacht hetzelfde kunstje te flikken, maar dan met een auto. Eerst regelde hij – onbewust – voor zichzelf een lading shampoo. In een rigoureuze poging om vier wielen te scoren, stuurde hij een tweet naar Aston Martin.
Het begon met deze deprimerende tweet met een shampoofles in de achtergrond
Good morning. despite the alluring exploration of the male form combined with a strong brand placement this is not a sponsored tweet pic.twitter.com/4swbw3V7E1
De Twitter-meneer scoort toch – met kleine moeite – een mooi schaalmodelletje van een Aston Martin V12 Zagato. Niet slecht voor een stukje papier en minder dan 140 tekens.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Reacties