Of we een Jeep Grand Cherokee Trackhawk willen? Is de paus katholiek? Hebben we er 238.707 euro voor over? Tuurlijk. Maar, eh, ja, we zijn onze portemonnee vergeten en de telefoonrekening is net afgeschreven. Volgende maand zeker. Oh, wacht, dan hebben we veel verjaardagen. Ah, komt wel.

Waar een wil is, is een wet. En waar een wet is, is een maas. En met die maas (wat eigenlijk geen maas is, maar laat ons lekker) kun je meer dan de helft besparen op je Jeep Grand Cherokee Trackhawk. Je hoeft ‘m alleen maar op grijs kenteken te zetten. Twee nadelen: je moet wel een bedrijf beginnen én je mist de achterbank. Anderzijds: Ferrari’s hebben ook maar twee stoelen. Hoor je ook niemand over.

De Jeep Grand Cherokee Trackhawk op grijs kenteken krijgt een schot tussen de bestuurder en het laadruim. Na de ombouw kost de Trackhawk je dan slechts 107.360 euro bij Kien in Arnhem. En bedenk je even hoeveel tijd (en dus geld) je bespaart. Alleen nog even een trekhawk monteren. Sorry, trekhaak.

Hoe snel was de Jeep Trackhawk ook alweer?

In 3,7 seconden zit de Jeep Trackhawk op 100 km/u. Een kwartmijl-sprint kost 11,6 seconden. De topsnelheid van 290 km/u moet ook ruim voldoende zijn voor Nederland. Het onderstel is uitvoerig aangepast om ervoor te zorgen dat je enigszins de bocht om kunt. Een zijwaartse versnelling van 0,88 g is nu mogelijk.

Telecom-monteurs hoeven geen internetaansluitingen meer te fixen – ze leveren zelf de e-mails op tijd af. Schilders komen altijd op locatie met perfect gemengd verf en pakketbezorgers staan zo snel voor de deur dat de kleding nog te klein is. We willen alleen niet weten wat de bijtelling moet zijn.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)