Rich Energy is boos omdat de stickers weg zijn

De naam van het bedrijf stond niet op de Haas-auto’s tijdens de GP van Rusland

Foto('s): Haas F1Kevin Magnussen GP van Singapore Haas F1
Kevin Magnussen GP van Singapore Haas F1

Rich Energy en het Haas F1-team. Er lijkt maar geen einde aan te komen aan de destructieve relatie. De welbekende knipperlicht-CEO William Storey uitte zijn ongenoegen afgelopen zaterdag op Twitter over het Haas F1-team. Volgens de tweet van Rich Energy is het titelpartnerschap, dat recentelijk verbroken werd, nog steeds actief.

Het bedrijf dat beweert energiedrankjes te maken, bleef dan ook vrolijk doortweeten over de prestaties van Haas alsof ze nog volledig titelsponsor zijn. Welke fase is ontkenning? Het smeuïge sprookje Rich Energy-Haas F1 gaat voorlopig nog wel even door. Haas reageerde nog niet op de aantijgingen.

Vandaag kondigt Rich Energy aan dat CEO William Storey een overeenkomst heeft bereikt met Red Bull over een rechtszaak. Dat is in ieder geval één kopzorg minder. Onlangs verloren ze een rechtszaak tegen een fietsfabrikant over hun logo. De rechter besloot dat het hertengewei-logo gejat was, en ze mogen het niet meer gebruiken.

Heel even terugblikken. In de week van de GP van Singapore maakte Haas F1-team bekend te stoppen met de samenwerking met Rich Energy. Vanaf die GP zouden de auto’s van Haas zonder Rich Energy-stickers rijden. Wellicht was Storey bezig met het verzinnen van nog meer anti-Red Bull-hashtags , maar hij heeft duidelijk even niet opgelet.

P.S.: De reacties onder de tweets van Rich Energy zijn om te smullen.

De tweet van Rich Energy

Update: Rich heeft alle tweets verwijderd

Reacties

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken