Volvo V90 Cross Country

Volvo heeft last van incontinentie en lekt de Volvo V90 Cross Country

volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Foto('s): Volvo New Volvo V90 Cross Country Driving
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
Volvo V90 Cross Country
New Volvo V90 Cross Country Driving
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country
volvo v90 cross country

Oeps, het veiligste automerk heeft een klein ongelukje gehad. Awkward. De Volvo V90 Cross Country is gelekt.

In Zweden bestaan ongetwijfeld hordes mensen die graag een V90 willen, maar iets hogers nodig hebben om hun boshutje in de buurt van Jönköping te kunnen bereiken. Om dan direct een XC90 te kopen, is ook zo wat. En de Volvo XC60 heeft niet eens Thor Hammer-dagrijverlichting, dus die wil je ook al niet.

Åke en Märtha kunnen opgelucht ademhalen, de Volvo V90 Cross Country vervult elke wens van de Zweed met een woning in het wild. Maar ook in Nederland zijn we – nog steeds – verknocht aan hoge auto’s waarmee we nooit offroad gaan. Kijk maar eens om je heen op de snelweg: zie je nergens een Volvo XC70 of V70 Cross Country? Dan moet je misschien je ogen opendoen. Sowieso wel zo veilig. Affijn, die mensen kunnen ook alvast wat muntjes in het Ikea-spaarvarken mikken (Øroknør?), want de V90 CC komt uiteraard ook onze kant op.

Wat is er anders aan de Volvo V90 Cross Country?

Eigenlijk alles wat je ziet. Hij staat hoger van het modder of asfalt, en kunststof rond de bumpers en wielkasten beschermt je tegen whatever je tegenkomt. Je kijkt naar gelekte plaatjes, dus officiële informatie vanuit Volvo is nog niet voorhanden. Wij rekenen op de wat dikkere motoren, keuze uit voor- of vierwielaandrijving en als ze slim zijn (op termijn) ook een gezellige plug-in hybride. Maar goed: hij staat vast en zeker over twee weken op de Salon van Parijs. Dan weet je alles. Beloofd.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws
Magazines