
Er zijn tuners die het liefst zo min mogelijk aanpassen aan het design en de aandrijving van een auto. Ze willen net één stapje verder dan de originele specificaties van de fabrikant. TechArt is niet een van deze tuners.
Misschien herinner jij je het bedrijf van projecten als de GTstreet RS, een knotsgekke, 770 pk sterke versie van de vorige generatie 911 Turbo S. Ze hebben zich nu vergrepen aan de nieuwe 911. Die enorme gouden wielen kun je onmogelijk missen.
De omvangrijke achtervleugel lijkt te zweven dankzij de transparante houders. Als je daarentegen liever iets subtieler wilt zijn, kun je ook kiezen voor een kleinere spoiler die nog een beetje op de standaard versie lijkt.
De upgrades van Techart
Verder krijg je ook een nieuwe achterdiffuser, zijskirts en en een spoiler aan de voorkant die uit vijf delen bestaat. Onder de motorkap krijg je van TechArt de keuze tot een upgrade van vermogen die alleen actief wordt in Sport- of Sport Plus-modus. Het vermogen van de Carrera S en 4S groeit van een 450 pk naar een stevige 510 pk. Het koppel schiet omhoog naar 610 Nm.
Hij heeft ook een nieuwe sportuitlaat om hem lekker lawaaierig te maken. Het interieur kan ook niet ontsnappen aan de TechArt-behandeling. De met wol en leer beklede stoelen en deuren zien er zeer uitnodigend uit. En dat is niet alleen maar omdat je dan niet meer tegen die gouden wielen aan hoeft te kijken.
Meer van TopGear


Deze gecrashte oude Porsche moet meer dan een miljoen opleveren, waarom is dat?

Stoffen bekleding bij Porsche kost net zoveel als gebruikte Golf GTI (en toch moet je het bestellen)

Dit setje voor- en achterlichten voor een Porsche 911 is extreem duur, maar daar is een goede reden voor

In deze gelimiteerde Porsche 911 vind je een typisch jaren ’70-element terug

Deze Porsches kun je bewonderen op de IAMS 2025

Waarom je de Macan niet een dure Audi met een Porsche-koets mag noemen

Waarom betalen sommige mensen 25.000 euro voor een speciale lakkleur? En is dat het wel waard?

Kleine krasjes zorgen voor een rekening van bijna 10.000 euro – en dat zorgt voor een interessant dilemma

Deze gecrashte oude Porsche moet meer dan een miljoen opleveren, waarom is dat?

Dit is de goedkoopste Porsche van dit moment – moet je zoiets willen? (review)

Stoffen bekleding bij Porsche kost net zoveel als gebruikte Golf GTI (en toch moet je het bestellen)

Ultieme Bijlmer Bajes Bolide nu nog sneller

Dit is de Techart Porsche 911 Turbo van DJ La Fuente

Nieuwe auto van DJ La Fuente is een Porsche 911

TechArt GTstreet RS is werkelijk een beest

De nieuwe auto van DJ La Fuente
Deze Techart Magnum met 620 pk kan van jou zijn

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

Komt er nog een Bugatti Tourbillon zonder hybride aandrijflijn?

Waarom de nieuwe Bugatti Tourbillon geen turbo’s heeft (terwijl de Chiron er vier had)

Waarom de baas van Bugatti nog nooit in de Bolide met 1.600 pk heeft gereden

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Op deze manier proberen Duitse tankstations de boel te neppen (dus goed opletten)

In Amerika kijken ze je heel raar aan als je dit een Volkswagen Golf noemt

Dit betaal je in Nederland voor de lichtste en krachtigste BMW M2 van dit moment

Deze oersaaie (en spotgoedkope) Passat heeft stiekem een van de coolste Volkswagen-motoren ooit

Volkswagen komt weer met een goedkope auto – dit is de (waardige) opvolger van de Up

De reden waarom nieuwe Volkswagens zo slecht waren de afgelopen jaren (en waarom het nu beter wordt)

Is de Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 de zoveelste saaie crossover of is ie écht nog leuk? (review)

Op deze manier proberen Duitse tankstations de boel te neppen (dus goed opletten)

‘Waterstof is toch de perfecte oplossing, waarom focussen we daar niet op?’

In Amerika kijken ze je heel raar aan als je dit een Volkswagen Golf noemt

Word je stiekem bespioneerd door je autobanden? In de VS vrezen ze van wel
