
Een gewone Lexus LFA is voor de zwakken. Pas als je 70.000 dollar extra neerlegt voor het nieuwe Nürburgring-pakket, hoor je erbij.
Een LFA, die exclusief belastingen zo’n 300.000 euro kost, heeft slechts 552 pk. Deze speciale editie doet daar 10 pk bij. Nou, wat heb je daarop te zeggen? Bovendien schakelt zijn flipperbak een hele 0,05 seconden sneller dan in de standaard auto, die er een eeuwige 0,2 seconden over doet om van versnelling te wisselen. Verder krijg je een speciaal onderstel en extra plakkerige banden op zwarte velgen. En natuurlijk lekker grote spoilers.
Is dat niet een beetje weinig voor dat geld? Nee, want er worden slechts 50 Nürburgring-edities van de LFA gemaakt. Dus dan is het het automatisch waard, toch?
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Waarom een dealer een Lexus LFA uit zijn eigen showroom moest kopen

Drie gloednieuwe Lexus LFA’s verkocht in 2019

Zo koop jij een nieuwe Lexus LFA

De 100 coolste: nummer 10 tot 1

Jeremy in de Lexus LFA

Met de elektrische Lexus RZ550e kun je handmatig schakelen

Lexus LX500d Overtrail: de Japanners maken stiekem nog altijd diesels

Je was waarschijnlijk vergeten dat deze heerlijke auto nog in productie is, maar helaas niet lang meer

Lexus maakte al onverwoestbare auto’s, maar waarschijnlijk is dit de meest onverwoestbare tot nu toe

De Lexus LM 350h is een enorm luxe MPV in plaats van SUV en daardoor eigenlijk beter (review)

De verstandigste auto ter wereld is nu nog beter geworden

Dit is de snelste sedan op de Nürburgring ooit

Je ziet gelijk waarom deze kansloze Mercedes-rijder bijna crasht op de Nürburgring

VIDEO: Lotus toont speciale Evija X met razendsnelle ronde op de Nürburgring

Je kunt nu de 24 Uur van de Nürburgring rijden in Assetto Corsa Competizione

VIDEO: Voor deze Porsche 911 Dakar zijn er geen track limits op de Nürburgring

F1-coureur Ocon test hardere versie van de Alpine A110 op de Nürburgring

De Mustang GTD is bloedsnel op Nürburgring, en daar is één merk onverwachts teleurgesteld in

Deze kleine verandering aan Nürburgring gaat groot verschil maken voor bestuurders

Niemand weet wat er met deze Saab is gebeurd, want hij kan niet gecrasht zijn op de Nürburgring

In dit uitzonderlijke geval wordt de schade van een crash op de Nürburgring wél gedekt

Uitstappen op het circuit is nog het minst domme wat deze GTI-rijder doet

Telefoonmerk Xiaomi wil Porsche verslaan met deze SU7 Ultra: 1.500+ pk met ‘V8s’- en ‘V6s’-motoren

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Waarom je niet bang (meer) hoeft te zijn dat Nissan failliet gaat

Ooit de grootste ouwe-lullenbak van Nederland krijgt een opvolger (die wel cool is)

De eerste volwaardige elektrische auto krijgt nu eindelijk een opvolger

Is zo’n snelle Mazda 3 MPS met 260 pk na bijna 20 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Mazda geeft toe foutjes te hebben gemaakt – rijdt de nieuwe CX-60 eindelijk wel goed? (review)

Dikke nep-BMW 7-serie ziet er beter uit dan het origineel (en daar is een goede reden voor)

Let op: deze parkeerapp wordt binnenkort flink duurder (en welke moet je nu hebben?)

Duitsers willen snelheidslimiet op Autobahn, maar er is nog hoop

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)

Wist je dat deze (inmiddels) betaalbare BMW stiekem een volbloed racemotor heeft?
