
Job Smeltzer, in de wandelgangen van het internet en de muziekwereld beter bekend als DJ La Fuente, deelt graag twee passies met zijn volgers. Het ene is zijn muziek, uiteraard, en de andere is zijn liefde voor auto’s. De Nederlandse producer heeft daarbij een zwak voor de gemodificeerde Porsches van tuner Techart. Eerder liet hij daar zijn Panamera volledig verbouwen, en nu heeft hij zijn tweede Porsche onder handen laten nemen: een 911 Carrera 4S van de verse 992-generatie.
‘Het is de opwarmer voor de auto die later gaat komen’, zegt DJ La Fuente tegen TopGear. Wat hierna komt, wil de muzikant nog niet verklappen. Zijn volgende auto kun je over een jaartje verwachten. Tot die tijd rijdt hij rond in deze Porsche 911 Carrera 4S, die momenteel nog even 450 pk heeft. Zodra de motor goed is ingelopen, gaat hij terug naar Techart voor 560 pk. De uitlaat is wel alvast aangepakt voor meer geluid. De opvallendste toevoeging is de Techart-achterspoiler met doorzichtige pootjes.
Verder is de nieuwe auto van DJ La Fuente flink verlaagd. Hij kreeg een volledige Techart-kit aan de buitenkant en nieuwe wielen. Alle exterieurdetails zijn hoogglans zwart gemaakt en binnenin plaatste de tuner een nieuw stuur, andere pedalen en nieuwe matten. Uiteraard komt er nog een nieuw audiosysteem in de Techart Porsche van de DJ. ‘Het is gewoon dik. Hij kan alleen nergens naar binnen of over drempels. Daar ligt hij iets te laag voor. Maar ja, dan weet je wel dat het dik genoeg is’, vat hij het pakkend samen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Rezvani RR1 is een moderne Porsche 911 die er klassiek uitziet

Waarom deze Porsche 911 komisch smalle achterbanden heeft (het zijn geen thuiskomers)

Dat mensen geen elektrische Porsche willen, daar komen ze in Brabant nu op pijnlijke wijze achter

Is de Aston Martin Vantage eindelijk beter dan de Porsche 911 Turbo S?

Porsche 911 Carrera S facelift is de nieuwe Golf van ’t Gooi

De duurste Porsche 911 ter wereld is strikt genomen geen Porsche, maar wel heel erg duur

Dit moet wel (veruit) de goedkoopste Porsche Panamera van Nederland zijn

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

Rezvani RR1 is een moderne Porsche 911 die er klassiek uitziet

Waarom deze Porsche 911 komisch smalle achterbanden heeft (het zijn geen thuiskomers)

Wereldrecord driften Porsche Taycan niet beperkt door accu

Ultieme Bijlmer Bajes Bolide nu nog sneller

Dit is de Techart Porsche 911 Turbo van DJ La Fuente

De Techart Porsche 911 krijgt transparante spoilerpoten

TechArt GTstreet RS is werkelijk een beest

De nieuwe auto van DJ La Fuente
Deze Techart Magnum met 620 pk kan van jou zijn

Rezvani RR1 is een moderne Porsche 911 die er klassiek uitziet

Bij een Porsche 911 GT3 kun je voor 100.000 euro aan opties selecteren

Porsche 911 Carrera T: lichter, sportiever en duurder

Zeldzame Porsche 911 Turbo haalt met gemak 350 km/u

Van deze superzeldzame 911 worden er maar 1.974 gebouwd

Deze heerlijke Porsche 911 GT3 Touring in Rubystone Red kan van jou zijn

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

Toyota haalt de Supra uit productie: dit betaalde een Nederlander voor het allerlaatste model

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

Een van de mooiste Audi’s van dit moment is tweedehands wel heel goedkoop aan het worden

Ook al heb je heel veel geld, je kunt de Nissan GT-R niet meer bestellen

De nieuwe politie-Mustangs zijn opmerkelijk genoeg trager dan onze Mercedes-diesels

Eindelijk heeft Audi een auto in Nederland die mensen gaan kopen

Mercedes betaalt half miljoen euro aan werknemers om niet te hoeven werken

Waarom je eigenlijk altijd grotere wielen achteraf moet monteren in Nederland

Hoe Mercedes er ooit (per ongeluk) voor zorgde dat Volkswagen 2 miljard euro verloor

Komt Volkswagen met een eigen (betaalbare) concurrent voor de Mercedes G-klasse?

Nieuwe Mercedes CLA weegt leeg meer dan dikke S-Klasse

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

Eindelijk heeft Audi een auto in Nederland die mensen gaan kopen

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

De gaafste benzinemotor van de afgelopen 20 jaar komt terug

Mercedes betaalt half miljoen euro aan werknemers om niet te hoeven werken

Hij is echt een baas, maar dit kan echt niet!
560pk? Dat is zo 2014, we leven nu in 2020 dus 600 pk is het minimum om nog te kunnen meetellen. loser!!!