Ford GT met 1.000 pk is stilstaand 't best

Deze Amerikaan kan zelfs niet in een rechte lijn rijden, maar wat ziet ie er goed uit

Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk interieur
Ford gt met 1.000 pk interieur
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk interieur
Ford gt met 1.000 pk interieur
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk v8 motor titanium
Ford gt met 1.000 pk
Ford gt met 1.000 pk

Kwade tongen zullen je vertellen dat Amerikaanse auto’s goed zijn in één ding: heel hard vooruit gaan. Bochten nemen, dat kunnen ze niet. En ach, in het thuisland liggen toch geen bochten. Het is dan ook een hele prestatie om een auto zo te modificeren dat zelfs een rechte lijn niet goed lukt.

Dit is de Ford GT van Wheels Boutique. De glimvelgenboer stuurde de auto langs Heffner Performance voor twee titanium turbo’s. Het vermogen ligt nu rond de 1.000 pk. Probeer dat maar eens op de weg te krijgen voor een nette kwartmijltijd. Dat is lastig, zoals de bestuurder hieronder demonstreert.

Met een setje plakkerig dragrace-rubber zal ’t de Ford GT met 1.000 pk vast een stuk beter afgaan. Wat deze GT vooral goed doet, is er lekker uitzien. Ben je geen fan van het gebrek aan bodemvrijheid, dan kan het motorruim je vast bekoren. Voor ieder wat wils.

Ford GT met 1.000 pk is stilstaand ’t best

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alejandro (@alejandro.enrique1) on

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws