
Vinden wij wel, ja. Lexussen zijn namelijk nogal braaf en doorsnee, al zitten ze nog zo goed in elkaar. Je zult met ons een zijn dat deze LF-LC conceptcar alles behalve braaf en doorsnee is.
Dit prachtige 2+2-ontwerp komt uit Lexus’ Calty ontwerpstudio in Californië. Details over de aandrijflijn zijn nog schaars, al laat het glimmende Hybrid-plakkaatje voor het achterwiel weinig aan de verbeelding over. De auto zou zowel snel als zuinig zijn (duh) en heeft alles te maken met het nieuwe tijdperk dat Lexus wil inluiden, waarin het merk als sportief en stijlvol wordt gezien. Nou, maak eens een productieauto die er zo uitziet, en dat zou zomaar kunnen lukken.
Op de autoshow van Detroit, komende week, zal Lexus meer bekendmaken over dit kunststukje.
Meer van TopGear


Lexus en Fender maken Lexus hip(per)

Lexus LC 500 Convertible

Lexus LC 500 is een politieauto in Japan

Lexus LC 500 Convertible blijft een schoonheid

De snelste Lexussen van dit moment

Deze betrouwbare V8 heeft slechts 3.057 kilometer per jaar gereden (en is dus de perfecte tweedehands auto)

Er is een goede reden om deze Lexus IS te kopen en geen Mercedes-AMG of BMW M

De verstandigste auto die je kunt kopen is compleet vernieuwd, maar jij kiest toch wel een BMW

De verstandigst luxeauto ter wereld (die hier niemand koopt) krijgt een opvolger

Blijkbaar kopen alleen oudere mensen het betrouwbaarste merk ter wereld (en dat is zonde)

Met de elektrische Lexus RZ550e kun je handmatig schakelen

Hyundai Santa Fe vs Mazda CX-80: welke zevenzitter moet je hebben?

Is deze elektrische Nissan R32 Skyline GT-R briljant of heiligschennis?

Mitsubishi blijft grabbelen in de Renault-ton: dit is de nieuwe Grandis

Zie jij van welke F1-coureur deze uitgebouwde Nissan GT-R Liberty Walk is?

Deze extreem onsuccesvolle elektrische Toyota is nu flink goedkoper – dit kost ie

Deze betrouwbare V8 heeft slechts 3.057 kilometer per jaar gereden (en is dus de perfecte tweedehands auto)

De 911 Club Coupé is niet eens de duurste 911, maar toch kun je hem niet kopen

Wat is schadelijker voor de range tijdens de hete zomerdagen: hard rijden of de airco aanzetten?

Deze Fiat 500 kun je eindelijk wel betalen (en er komt nog een goedkope versie aan)

Elektrische auto’s in Nederland verbruiken méér stroom dan de NS (en gek genoeg valt dat alsnog heel erg mee)

Als Verstappen zo goed in de regen is, waarom ging het gisteren dan voor geen meter? En waarom rijden ze niet op regenbanden
