
Om te beginnen, willen we graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het tonen van deze schokkende beelden. Het is nu eenmaal nieuws en het is onze plicht om deze vreselijke foto aan de wereld te tonen. Om het grove onrecht van Audi aan jou kenbaar te maken.
We hoeven natuurlijk niet uit te leggen wat er mis is met deze foto. Dat zag je binnen twee seconden al. Alles wat er schort aan de huidige maatschappij vatte het kwaadaardige Audi in één foto, waarna ze die op Twitter plaatsten. Om te beginnen houdt het kindje geen banaan vast, maar een fallus-vormig object. Het is dus seksistisch. Daarnaast staat het kind vóór de auto, wat levensgevaarlijk zou zijn. Dat het kindje ruimschoots boven de motorkap uitsteekt, is een zwak excuus. Daarnaast heeft Audi het gore lef om de Audi RS 4 – een stationwagen met 490 liter bagageruimte – een familieauto te noemen.
Een vloedgolf van reacties volgde op de Twitter-foto. Mensen konden niet geloven dat deze foto ooit gepubliceerd is. Als reactie op alle boze berichten heeft Audi uitgebreide en welgemeende excuses geformuleerd, zoals je in de volgende alinea kunt zien. We weten niet hoe het met jullie zit, maar wij overwegen om nooit meer ook maar naar een Audi te kijken. Vind jij dat er weinig mis is met deze foto, van vragen we vriendelijk doch dringend deze website te verlaten, terug te gaan naar de jaren negentig en nooit meer terug te komen. Walgelijk.
Audi door het stof: de excuses
‘We horen jullie en laten we dit duidelijk maken: wij geven om kinderen. De Audi RS 4 is een familieauto met meer dan 30 rijassistenten, inclusief een noodremsysteem. Daarom laten we hem voor deze campagne zien met diverse familieleden. We hoopten dat we deze boodschap konden overbrengen door de zwakste verkeersdeelnemer mogelijk op relaxte wijze te laten leunen tegen RS-technologie. Dit was een fout! Audi had nooit de bedoeling om gevoelens te kwetsen. We bieden oprecht onze excuses aan voor dit ongevoelige beeld en verzekeren dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst. We zullen direct intern analyseren hoe deze campagne is gemaakt en of controlesystemen hebben gefaald’, zo reageert Audi op alle commotie.
De foto van Audi op Twitter
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Met dank aan Tim voor de tip!
23 reacties op “Audi door het stof om deze vreselijke afbeelding”
Geef een reactie Reactie annuleren


De originele Audi RS 4 gaat enorm duur worden, dit is waarom

Koop deze verrassend nette Audi RS 4 op domeinen voor weinig

Audi onthult de snelste RS 4 aller tijden, maar helaas komt ie niet naar Nederland

Audi durfde vroeger te zeggen dat asociale mensen in Duitse sedans reden

Audi gooit typeaanduidingen om: A4 wordt A5, A6 wordt A7

Dit lijkt misschien op een neppe RS 4, maar hij is echt door Audi gebouwd (en kost een stuk minder)

Is de nieuwe Audi A5 Avant de moeite waard om er een SUV voor te laten staan? (review)

Je verwacht het niet, maar deze bijna nieuwe Audi A8 (met W12) is nu ineens een heel verstandige aankoop

Audi vindt de stengel achter het stuur opnieuw uit – zo werkt de nieuwe richtingaanwijzer

Audi gelooft ineens minder in elektrische auto’s, gaat 10 jaar langer door met verbrandingsmotoren

Met de nieuwe Audi Q3 hoef je eigenlijk nooit meer te tanken

Jaguar neemt opmerkelijke maatregel na enorme kritiek op reclamecampagne (die stiekem dus wel werkte)

Deze Nederlandse stad gaat reclames voor benzineauto’s verbieden (om verkopen te remmen)

Franse autoreclames gaan fietsen promoten

Gezocht: vrouw die een burnout kan

Lolreclame: Volkswagen Trailer Assist

Belgische partijen willen autoreclames verbieden

Audi onthult de snelste RS 4 aller tijden, maar helaas komt ie niet naar Nederland

BMW M3 knalt op nietsvermoedende Audi RS 4 Avant op Spa-Francorchamps

Kooptip: Nieuwe Audi RS 4 (B7)

Kooptip: VW Transporter RST5 met V8 uit RS 4

Boete voor kinderen in kofferbak in Spanje

Audi RS 4 vliegt bandenstapel in op kartbaan

De Hyundai Ioniq 6 N is sneller dan de BMW M3 en misschien nog wel leuker ook

Is de nieuwe Mazda 6e eindelijk een goede elektrische auto van Mazda? (review)

Dit lijkt misschien op een neppe RS 4, maar hij is echt door Audi gebouwd (en kost een stuk minder)

Ooit kon je gewoon een Volkswagen Passat met W8-motor kopen – dit is het verhaal erachter

Dat is lef hebben: deze veertig jaar oude Mercedes gaat 24 uur mishandeld worden

Er is een goede reden om deze Lexus IS te kopen en geen Mercedes-AMG of BMW M

Dit is de dikste BMW M5 Touring: 810 pk, maar dan wel met drie jaar garantie

Als je de komende jaren nog een diesel wil rijden, hebben we (heel) goed nieuws

De 911 Club Coupé is niet eens de duurste 911, maar toch kun je hem niet kopen

Is zo’n sportieve Volkswagen Scirocco na 17 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Dit lijkt misschien op een neppe RS 4, maar hij is echt door Audi gebouwd (en kost een stuk minder)

Dit zijn de eerste foto’s van de nieuwe snelle Mercedes van de politie (die de Audi A6 vervangt)

Waarom moeten sommige automerken om de paar jaar hun typeaanduidingen omgooien?

Worden er eigenlijk nog sportauto’s verkocht in Nederland? Dit zeggen de verkoopcijfers

‘Kan de krachtigere Euro 98-benzine schadelijk zijn voor je (wat oudere) motor?’

Vakantiegangers opgelet: In deze Europese landen pakt de politie je auto af bij te hard rijden

Deze auto’s halen met gemak 300.000 kilometer, maar kosten tussen de 2.500 en 10.000 euro

Kunnen we de dag van vandaag dan echt niets meer verdragen? Zo kan jr elke foto wel negatief bekijken…..
Groto lulkoek en gezeur om niets. Als iedere banaan al metbeen fallus vergeleken dan ben je een grote sexmanieak. STELLETJE eikels
Niks mis mee gewoon een kind die een banaan eet en leunt tegen een mooie auto
Wat een gezeik weer om niets. Mensen hebben er nu zeker meer tijd voor.
Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?
Als men het eten van een banaan onmiddellijk vergelijkt met een fallussymbool scheelt er eerder iets met de maker van dit artikel dan met de campagne van Audi!
Het moet sarcastisch bedoeld zijn. Kan niet anders.
Mensen kunnen tegenwoordig ook overal een probleem van maken.
Mag hopen dat dit artikel sarcastisch bedoeld is. Als men een kind met een banaan seksualiseert en daarna begint over verkeersveiligheid omdat het kind voor de auto dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die mensen complete retards zijn.
Wtf man. Het is maar net wat je wilt zien..
Een beetje zieke geesten als vandaag maken dit soort voorstellingen van een kompleet normale stoere foto.
helemaal mee eens
Audi’s aan de top 👍 en kritiekgevende psycho’s over deze foto zijn een FLOP 😁.
Zijn er nog positief ingestelde mensen op deze wereld?
Grtjs v vrouwelijke truckchauffeur dat met een Audi rijd 👍😉
Is niks mis met deze pica a sbe3
Zegt wat over de mensen die hier wat van vinden. Ik zie het er niet in namelijk!
Ik denk dat mensen die aanstoot nemen aan deze foto ziek zijn. Perverse dwazen die niets anders te doen hebben. Gekte van deze tijd!!! Er staat gewoon een klein kind met een banaan tegen een mooie auto geleund, that’s it en niets meer.
Deze foto en de bijbehorende tekst staat te bol van de symboliek om nog toeval te kunnen zijn.
Als mensen zo gaan denken tegenwoordig wat halen we allemaal wel niet in ons hoofd
Ik zie een audi en een kind en meer zie of associeer ok niet.
Helemaal mee eens…… Is puur taktiek, Audi met het media team hebben dit mvr bedacht!
Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?
Als je maar iets hebt om over te klagen!!! Zo kan je bij ALLE reclame wel iets vinden. Triestige mensen op deze planeet!!!!
Commotie begrijpelijk, maar misschien zegt het ook iets over ons dat we een banaan onmiddellijk erotizeren..
Misschien heeft het bijschrift op de foto ook wel deels bijgedragen aan de commotie…
Een wereld met gekken