Om te beginnen, willen we graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het tonen van deze schokkende beelden. Het is nu eenmaal nieuws en het is onze plicht om deze vreselijke foto aan de wereld te tonen. Om het grove onrecht van Audi aan jou kenbaar te maken.

We hoeven natuurlijk niet uit te leggen wat er mis is met deze foto. Dat zag je binnen twee seconden al. Alles wat er schort aan de huidige maatschappij vatte het kwaadaardige Audi in één foto, waarna ze die op Twitter plaatsten. Om te beginnen houdt het kindje geen banaan vast, maar een fallus-vormig object. Het is dus seksistisch. Daarnaast staat het kind vóór de auto, wat levensgevaarlijk zou zijn. Dat het kindje ruimschoots boven de motorkap uitsteekt, is een zwak excuus. Daarnaast heeft Audi het gore lef om de Audi RS 4 – een stationwagen met 490 liter bagageruimte – een familieauto te noemen.

Een vloedgolf van reacties volgde op de Twitter-foto. Mensen konden niet geloven dat deze foto ooit gepubliceerd is. Als reactie op alle boze berichten heeft Audi uitgebreide en welgemeende excuses geformuleerd, zoals je in de volgende alinea kunt zien. We weten niet hoe het met jullie zit, maar wij overwegen om nooit meer ook maar naar een Audi te kijken. Vind jij dat er weinig mis is met deze foto, van vragen we vriendelijk doch dringend deze website te verlaten, terug te gaan naar de jaren negentig en nooit meer terug te komen. Walgelijk.

Audi door het stof: de excuses

‘We horen jullie en laten we dit duidelijk maken: wij geven om kinderen. De Audi RS 4 is een familieauto met meer dan 30 rijassistenten, inclusief een noodremsysteem. Daarom laten we hem voor deze campagne zien met diverse familieleden. We hoopten dat we deze boodschap konden overbrengen door de zwakste verkeersdeelnemer mogelijk op relaxte wijze te laten leunen tegen RS-technologie. Dit was een fout! Audi had nooit de bedoeling om gevoelens te kwetsen. We bieden oprecht onze excuses aan voor dit ongevoelige beeld en verzekeren dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst. We zullen direct intern analyseren hoe deze campagne is gemaakt en of controlesystemen hebben gefaald’, zo reageert Audi op alle commotie.

De foto van Audi op Twitter

Met dank aan Tim voor de tip!

23 reacties op “Audi door het stof om deze vreselijke afbeelding”

  1. Groto lulkoek en gezeur om niets. Als iedere banaan al metbeen fallus vergeleken dan ben je een grote sexmanieak. STELLETJE eikels

  2. Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?

  3. Als men het eten van een banaan onmiddellijk vergelijkt met een fallussymbool scheelt er eerder iets met de maker van dit artikel dan met de campagne van Audi!

  4. Mag hopen dat dit artikel sarcastisch bedoeld is. Als men een kind met een banaan seksualiseert en daarna begint over verkeersveiligheid omdat het kind voor de auto dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die mensen complete retards zijn.

  5. Audi’s aan de top 👍 en kritiekgevende psycho’s over deze foto zijn een FLOP 😁.
    Zijn er nog positief ingestelde mensen op deze wereld?
    Grtjs v vrouwelijke truckchauffeur dat met een Audi rijd 👍😉

  6. Ik denk dat mensen die aanstoot nemen aan deze foto ziek zijn. Perverse dwazen die niets anders te doen hebben. Gekte van deze tijd!!! Er staat gewoon een klein kind met een banaan tegen een mooie auto geleund, that’s it en niets meer.

    • Als mensen zo gaan denken tegenwoordig wat halen we allemaal wel niet in ons hoofd
      Ik zie een audi en een kind en meer zie of associeer ok niet.

    • Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *