
Om te beginnen, willen we graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het tonen van deze schokkende beelden. Het is nu eenmaal nieuws en het is onze plicht om deze vreselijke foto aan de wereld te tonen. Om het grove onrecht van Audi aan jou kenbaar te maken.
We hoeven natuurlijk niet uit te leggen wat er mis is met deze foto. Dat zag je binnen twee seconden al. Alles wat er schort aan de huidige maatschappij vatte het kwaadaardige Audi in één foto, waarna ze die op Twitter plaatsten. Om te beginnen houdt het kindje geen banaan vast, maar een fallus-vormig object. Het is dus seksistisch. Daarnaast staat het kind vóór de auto, wat levensgevaarlijk zou zijn. Dat het kindje ruimschoots boven de motorkap uitsteekt, is een zwak excuus. Daarnaast heeft Audi het gore lef om de Audi RS 4 – een stationwagen met 490 liter bagageruimte – een familieauto te noemen.
Een vloedgolf van reacties volgde op de Twitter-foto. Mensen konden niet geloven dat deze foto ooit gepubliceerd is. Als reactie op alle boze berichten heeft Audi uitgebreide en welgemeende excuses geformuleerd, zoals je in de volgende alinea kunt zien. We weten niet hoe het met jullie zit, maar wij overwegen om nooit meer ook maar naar een Audi te kijken. Vind jij dat er weinig mis is met deze foto, van vragen we vriendelijk doch dringend deze website te verlaten, terug te gaan naar de jaren negentig en nooit meer terug te komen. Walgelijk.
Audi door het stof: de excuses
‘We horen jullie en laten we dit duidelijk maken: wij geven om kinderen. De Audi RS 4 is een familieauto met meer dan 30 rijassistenten, inclusief een noodremsysteem. Daarom laten we hem voor deze campagne zien met diverse familieleden. We hoopten dat we deze boodschap konden overbrengen door de zwakste verkeersdeelnemer mogelijk op relaxte wijze te laten leunen tegen RS-technologie. Dit was een fout! Audi had nooit de bedoeling om gevoelens te kwetsen. We bieden oprecht onze excuses aan voor dit ongevoelige beeld en verzekeren dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst. We zullen direct intern analyseren hoe deze campagne is gemaakt en of controlesystemen hebben gefaald’, zo reageert Audi op alle commotie.
De foto van Audi op Twitter
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Met dank aan Tim voor de tip!
23 reacties op “Audi door het stof om deze vreselijke afbeelding”
Geef een reactie Reactie annuleren


Koop deze verrassend nette Audi RS 4 op domeinen voor weinig

Audi onthult de snelste RS 4 aller tijden, maar helaas komt ie niet naar Nederland

Audi durfde vroeger te zeggen dat asociale mensen in Duitse sedans reden

Audi gooit typeaanduidingen om: A4 wordt A5, A6 wordt A7

Kerel bouwt Audi A4 van 700 euro om tot geloofwaardige Audi R8

Waarom je de Macan niet een dure Audi met een Porsche-koets mag noemen

Is zo’n briljante Audi R8 na 19 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Opvallend: deze snelle Audi is in Nederland nu aanzienlijk goedkoper dan in Duitsland

Deze toffe Audi kun je helemaal gratis rijden (als je het slim aanpakt)

Audi A6 e-hybrid maakt de benzineversies compleet overbodig

De stijlvolste Audi RS 6 had een foute eigenaar en kan nu van jou zijn (voor weinig?)

Jaguar neemt opmerkelijke maatregel na enorme kritiek op reclamecampagne (die stiekem dus wel werkte)

Deze Nederlandse stad gaat reclames voor benzineauto’s verbieden (om verkopen te remmen)

Franse autoreclames gaan fietsen promoten

Gezocht: vrouw die een burnout kan

Lolreclame: Volkswagen Trailer Assist

Belgische partijen willen autoreclames verbieden

Audi onthult de snelste RS 4 aller tijden, maar helaas komt ie niet naar Nederland

BMW M3 knalt op nietsvermoedende Audi RS 4 Avant op Spa-Francorchamps

Kooptip: Nieuwe Audi RS 4 (B7)

Kooptip: VW Transporter RST5 met V8 uit RS 4

Boete voor kinderen in kofferbak in Spanje

Audi RS 4 vliegt bandenstapel in op kartbaan

Deze oersaaie (en spotgoedkope) Passat heeft stiekem een van de coolste Volkswagen-motoren ooit

Deze auto heeft een van de slechtste reputaties ooit, maar is juist onverwoestbaar

Voor dik 5.000 euro is je Volkswagen Passat echt helemaal af (maar nog niet sneller)

Chinese ‘Porsche-killer’ jokt over dure optie, klanten weer boos

De betrouwbaarste auto in zijn klasse stapt over naar de verkeerde kant

De verstandigst luxeauto ter wereld (die hier niemand koopt) krijgt een opvolger

Op deze manier proberen Duitse tankstations de boel te neppen (dus goed opletten)

In Amerika kijken ze je heel raar aan als je dit een Volkswagen Golf noemt

Dit betaal je in Nederland voor de lichtste en krachtigste BMW M2 van dit moment

Deze oersaaie (en spotgoedkope) Passat heeft stiekem een van de coolste Volkswagen-motoren ooit

Volkswagen komt weer met een goedkope auto – dit is de (waardige) opvolger van de Up

De reden waarom nieuwe Volkswagens zo slecht waren de afgelopen jaren (en waarom het nu beter wordt)

Is de Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 de zoveelste saaie crossover of is ie écht nog leuk? (review)

Op deze manier proberen Duitse tankstations de boel te neppen (dus goed opletten)

‘Waterstof is toch de perfecte oplossing, waarom focussen we daar niet op?’

In Amerika kijken ze je heel raar aan als je dit een Volkswagen Golf noemt

Word je stiekem bespioneerd door je autobanden? In de VS vrezen ze van wel

Kunnen we de dag van vandaag dan echt niets meer verdragen? Zo kan jr elke foto wel negatief bekijken…..
Groto lulkoek en gezeur om niets. Als iedere banaan al metbeen fallus vergeleken dan ben je een grote sexmanieak. STELLETJE eikels
Niks mis mee gewoon een kind die een banaan eet en leunt tegen een mooie auto
Wat een gezeik weer om niets. Mensen hebben er nu zeker meer tijd voor.
Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?
Als men het eten van een banaan onmiddellijk vergelijkt met een fallussymbool scheelt er eerder iets met de maker van dit artikel dan met de campagne van Audi!
Het moet sarcastisch bedoeld zijn. Kan niet anders.
Mensen kunnen tegenwoordig ook overal een probleem van maken.
Mag hopen dat dit artikel sarcastisch bedoeld is. Als men een kind met een banaan seksualiseert en daarna begint over verkeersveiligheid omdat het kind voor de auto dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die mensen complete retards zijn.
Wtf man. Het is maar net wat je wilt zien..
Een beetje zieke geesten als vandaag maken dit soort voorstellingen van een kompleet normale stoere foto.
helemaal mee eens
Audi’s aan de top 👍 en kritiekgevende psycho’s over deze foto zijn een FLOP 😁.
Zijn er nog positief ingestelde mensen op deze wereld?
Grtjs v vrouwelijke truckchauffeur dat met een Audi rijd 👍😉
Is niks mis met deze pica a sbe3
Zegt wat over de mensen die hier wat van vinden. Ik zie het er niet in namelijk!
Ik denk dat mensen die aanstoot nemen aan deze foto ziek zijn. Perverse dwazen die niets anders te doen hebben. Gekte van deze tijd!!! Er staat gewoon een klein kind met een banaan tegen een mooie auto geleund, that’s it en niets meer.
Deze foto en de bijbehorende tekst staat te bol van de symboliek om nog toeval te kunnen zijn.
Als mensen zo gaan denken tegenwoordig wat halen we allemaal wel niet in ons hoofd
Ik zie een audi en een kind en meer zie of associeer ok niet.
Helemaal mee eens…… Is puur taktiek, Audi met het media team hebben dit mvr bedacht!
Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?
Als je maar iets hebt om over te klagen!!! Zo kan je bij ALLE reclame wel iets vinden. Triestige mensen op deze planeet!!!!
Commotie begrijpelijk, maar misschien zegt het ook iets over ons dat we een banaan onmiddellijk erotizeren..
Misschien heeft het bijschrift op de foto ook wel deels bijgedragen aan de commotie…
Een wereld met gekken