Om te beginnen, willen we graag onze welgemeende excuses aanbieden voor het tonen van deze schokkende beelden. Het is nu eenmaal nieuws en het is onze plicht om deze vreselijke foto aan de wereld te tonen. Om het grove onrecht van Audi aan jou kenbaar te maken.

We hoeven natuurlijk niet uit te leggen wat er mis is met deze foto. Dat zag je binnen twee seconden al. Alles wat er schort aan de huidige maatschappij vatte het kwaadaardige Audi in één foto, waarna ze die op Twitter plaatsten. Om te beginnen houdt het kindje geen banaan vast, maar een fallus-vormig object. Het is dus seksistisch. Daarnaast staat het kind vóór de auto, wat levensgevaarlijk zou zijn. Dat het kindje ruimschoots boven de motorkap uitsteekt, is een zwak excuus. Daarnaast heeft Audi het gore lef om de Audi RS 4 – een stationwagen met 490 liter bagageruimte – een familieauto te noemen.

Een vloedgolf van reacties volgde op de Twitter-foto. Mensen konden niet geloven dat deze foto ooit gepubliceerd is. Als reactie op alle boze berichten heeft Audi uitgebreide en welgemeende excuses geformuleerd, zoals je in de volgende alinea kunt zien. We weten niet hoe het met jullie zit, maar wij overwegen om nooit meer ook maar naar een Audi te kijken. Vind jij dat er weinig mis is met deze foto, van vragen we vriendelijk doch dringend deze website te verlaten, terug te gaan naar de jaren negentig en nooit meer terug te komen. Walgelijk.

Audi door het stof: de excuses

‘We horen jullie en laten we dit duidelijk maken: wij geven om kinderen. De Audi RS 4 is een familieauto met meer dan 30 rijassistenten, inclusief een noodremsysteem. Daarom laten we hem voor deze campagne zien met diverse familieleden. We hoopten dat we deze boodschap konden overbrengen door de zwakste verkeersdeelnemer mogelijk op relaxte wijze te laten leunen tegen RS-technologie. Dit was een fout! Audi had nooit de bedoeling om gevoelens te kwetsen. We bieden oprecht onze excuses aan voor dit ongevoelige beeld en verzekeren dat dit niet meer zal gebeuren in de toekomst. We zullen direct intern analyseren hoe deze campagne is gemaakt en of controlesystemen hebben gefaald’, zo reageert Audi op alle commotie.

De foto van Audi op Twitter

Met dank aan Tim voor de tip!

Advertentie

Reacties

  • xander cavents says at 9 augustus 2020:

    Kunnen we de dag van vandaag dan echt niets meer verdragen? Zo kan jr elke foto wel negatief bekijken…..

    Reply
  • C van Dalen says at 8 augustus 2020:

    Groto lulkoek en gezeur om niets. Als iedere banaan al metbeen fallus vergeleken dan ben je een grote sexmanieak. STELLETJE eikels

    • Kenny van Maurik says at 9 augustus 2020:

      Niks mis mee gewoon een kind die een banaan eet en leunt tegen een mooie auto

      Reply
    Reply
  • Henk Breedijk says at 8 augustus 2020:

    Wat een gezeik weer om niets. Mensen hebben er nu zeker meer tijd voor.

    Reply
  • Michel says at 8 augustus 2020:

    Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?

    Reply
  • Thomas says at 8 augustus 2020:

    Als men het eten van een banaan onmiddellijk vergelijkt met een fallussymbool scheelt er eerder iets met de maker van dit artikel dan met de campagne van Audi!

    • Michel says at 8 augustus 2020:

      Het moet sarcastisch bedoeld zijn. Kan niet anders.

      Reply
    Reply
  • T says at 6 augustus 2020:

    Mensen kunnen tegenwoordig ook overal een probleem van maken.

    Reply
  • Demon Reaper says at 5 augustus 2020:

    Mag hopen dat dit artikel sarcastisch bedoeld is. Als men een kind met een banaan seksualiseert en daarna begint over verkeersveiligheid omdat het kind voor de auto dan kan ik met een gerust hart zeggen dat die mensen complete retards zijn.

    • Ray says at 6 augustus 2020:

      Wtf man. Het is maar net wat je wilt zien..
      Een beetje zieke geesten als vandaag maken dit soort voorstellingen van een kompleet normale stoere foto.

      • marc says at 6 augustus 2020:

        helemaal mee eens

        Reply
      Reply
    Reply
  • Lesly says at 5 augustus 2020:

    Audi’s aan de top 👍 en kritiekgevende psycho’s over deze foto zijn een FLOP 😁.
    Zijn er nog positief ingestelde mensen op deze wereld?
    Grtjs v vrouwelijke truckchauffeur dat met een Audi rijd 👍😉

    • Wouter says at 6 augustus 2020:

      Is niks mis met deze pica a sbe3

      Reply
    Reply
  • Stephan says at 5 augustus 2020:

    Zegt wat over de mensen die hier wat van vinden. Ik zie het er niet in namelijk!

    Reply
  • Lodewijk says at 5 augustus 2020:

    Ik denk dat mensen die aanstoot nemen aan deze foto ziek zijn. Perverse dwazen die niets anders te doen hebben. Gekte van deze tijd!!! Er staat gewoon een klein kind met een banaan tegen een mooie auto geleund, that’s it en niets meer.

    Reply
  • Leonie Drost says at 5 augustus 2020:

    Deze foto en de bijbehorende tekst staat te bol van de symboliek om nog toeval te kunnen zijn.

    • Michel says at 8 augustus 2020:

      Foto hoeft niks mis mee te zijn. Het is de tekst erboven die licht pedofiele associaties oproept. Reclamejongens schieten soms een beetje door… of is het bewust gedaan omdat pedofielen een interessante doelgroep zijn?

      Reply
    • T says at 8 augustus 2020:

      Helemaal mee eens…… Is puur taktiek, Audi met het media team hebben dit mvr bedacht!

      Reply
    • Andy says at 5 augustus 2020:

      Als mensen zo gaan denken tegenwoordig wat halen we allemaal wel niet in ons hoofd
      Ik zie een audi en een kind en meer zie of associeer ok niet.

      Reply
    Reply
  • Mario says at 5 augustus 2020:

    Als je maar iets hebt om over te klagen!!! Zo kan je bij ALLE reclame wel iets vinden. Triestige mensen op deze planeet!!!!

    Reply
  • Daniel says at 5 augustus 2020:

    Commotie begrijpelijk, maar misschien zegt het ook iets over ons dat we een banaan onmiddellijk erotizeren..

    Reply
  • Matthias says at 5 augustus 2020:

    Misschien heeft het bijschrift op de foto ook wel deels bijgedragen aan de commotie…

    • Tom says at 6 augustus 2020:

      Een wereld met gekken

      Reply
    Reply

Geef een antwoord

(verplicht)

Meer
Advertentie