De auto van Giel de Winter is een gemene Audi Q8

De dikste Audi Q8 van dit moment?

Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi q8 auto van giel de winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter
Audi Q8 Auto van Giel de Winter

Giel de Winter is een van de presentatoren van het YouTube-kanaal StukTV – maar hij is zeker niet broke. Dit is namelijk de auto van Giel de Winter: misschien wel de dikste Audi Q8 van Nederland. Begin dit jaar kocht de YouTuber de auto in de degelijke kleur Daytona Grijs en hij liet ‘m al snel transformeren tot iets wat je in je nachtmerries komt opzoeken.

Audi Q8 Matzwart Daytona Grijs
De #TenDayChallenge is met succes volbracht

We kunnen inmiddels een vaste rubriek beginnen over auto’s die bewijzen dat matte wrapjes niet uit de mode zijn. De toch al zo agressieve Audi Q8 intimideert met deze matzwarte wrap met een factor tien. Alles wat chroomkleurig was, is nu hoogglanszwart. ‘Aan de kant gaan of opgegeten worden’, schreeuwt de Q8 in je binnenspiegel. De velgen meten 22 inch.

Wat kost de auto van Giel de Winter?

De Audi Q8 50 TDI met 286 pk kost je minimaal 109.000 euro. Van den Akker heeft een vergelijkbaar model staan met een nieuwprijs van 161.981 euro die nu weg mag voor 129.880 euro. Volgens de RDW-gegevens kostte deze Audi Q8 een forse 248.990 euro toen ie nieuw was.

De 3,0-liter V6 zorgt voor een 0-naar-100-tijd van 6,3 seconden en een top van 245 km/u. Speakers vullen de cabine met een V8-roffeltje. De Audi Q8 van Giel is trouwens nog niet af – stap twee volgt nog.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws