
We gaan je hier geen gouden bergen beloven, maar een goudkleurige BMW M3 Competition is wellicht een gokje waard. Of Austin Yellow, zoals BMW ‘t zelf noemt. Deze Duitse powersedan met weinig ervaring is vandaag vers op de site van Domeinen Roerende Zaken verschenen.
Volgens de kentekengegevens betaalde iemand in 2017 het bedrag 128.236 euro voor de BMW M3. Na 28.428 kilometer liep ergens iets niet helemaal zoals het moest lopen voor de eigenaar en nu staat de goudkleurige BMW bij Domeinen Roerende Zaken te wachten op een winnend bod.
Vergelijkbare modellen met ongeveer 30.000 kilometer op de teller staan nu voor rond de 80.000 euro op de bekende verkoopsites. Een indicatie geeft Domeinen helaas nooit af, maar het staat iedereen vrij om een bod te plaatsen. En wie weet ben jij net die ene waaghals die het hoogste bod plaatst.
Deze BMW M3 is voorzien van het Competition Package, te herkennen aan de 20-inch velgen. Zodoende perst de 3,0-liter zes-in-lijn 450 pk en 550 Nm koppel uit. Het aloude sprintje naar de 100 km/u is daarmee geklaard in 4 seconden rond en de topsnelheid is afgeregeld op 250 km/u. Schakelen neemt de automaat voor je uit handen. Flipperen mag natuurlijk altijd.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Reacties
Geef een antwoord Reactie annuleren
Meer van TopGear



Is de BMW M3 Touring de perfecte gezinsauto voor de wintersport?


AC Schnitzer kan na lang wachten eindelijk de BMW M3 Touring tunen


De nieuwe BMW M3 CS is een CSL met vierwielaandrijving (550 pk)


BMW M340i xDrive review: De reden waarom je geen SUV nodig hebt


Deze BMW 3-serie is omgebouwd tot (straatlegale!) driftkart met 1.200 pk


De nieuwe elektrische 5-serie heeft dan geen zes-in-lijn, maar hij kan wel driften


De eerste elektrische BMW i5 krijgt een M Performance-model en een i5 Touring


BMW gaat nooit meer een Z4 M Coupé maken


Waarom er een laagje ijs op het vulpistool zit na het tanken van waterstof


Met de iX5 Hydrogen (op waterstof) wil BMW de druk op het elektriciteitsnet verlagen


BMW i7 review: Hoe rijdt het elektrische vlaggenschip van BMW?



Buitenkans: Het beste van vijf generaties M3 en M4 kan in één keer van jou zijn


Pilaar steekt zomaar over en ondersturende BMW M3 botst ertegenaan


BMW M3 Touring (F81) vernietigd


Kooptip: BMW M3 CS bij Domeinen


BMW M3 crasht na meeting


Eerste BMW M3 CS Touring ter wereld komt uit Nederland


Kenners zullen gelijk zien wat er fout is met deze Audi A8 (maar ze hebben ongelijk)


Nederlandse overheid verkoopt Mercedes G-klasse met extreem goede camouflage


Verkocht! Zoveel bracht de mondkapjes-BMW van Sywert op bij de overheidsveiling


Koopje? Nederlandse overheid biedt matzwarte Lamborghini Urus aan


Durf jij een Mini Cooper S te kopen die al 80.000 kilometer (!) geleden een beurtje moest?


De coolste Mercedes G-klasse koop je (hopelijk voor weinig) bij de Nederlandse overheid



Audi durfde vroeger te zeggen dat asociale mensen in Duitse sedans reden


Polestar 2 BST Edition 270 review: Hoe speciaal is deze speciale uitvoering?


Mercedes-AMG C 63 S E Performance review: Hoe rijdt PHEV-AMG met viercilinder?


De racestreep op deze Polestar 2 BST Edition 230 kost je 1.000 piek


Volkswagen Arteon Shooting Brake R-Line review: Identiteitscrisis


Dit zijn alle elektrische stationwagens die nu of binnenkort te koop zijn



Zonder circuitervaring rijden op Circuit Zandvoort in een Audi R8 V10


De Golf Country bewijst dat Volkswagen ooit wel een gevoel voor humor had


Porsche had een ‘Cayman’ met een 5,0-liter achtcilinder boxermotor



Audi durfde vroeger te zeggen dat asociale mensen in Duitse sedans reden


De Mercedes-AMG SL Roadster van Mansory ziet eruit als een speelgoedauto


Deze EV-conversie voor je oude Porsche 911 geeft hem 3.900 Nm


Nog maar 210 dagen voordat de klok in de auto van Irma weer goed staat


Staan kleine auto’s langer voor een stoplicht omdat ze lichter zijn?



Zonder circuitervaring rijden op Circuit Zandvoort in een Audi R8 V10


Een roadtrip met de Hyundai Ioniq 6 en Staria Camper door Zuid-Korea


Waarom de teller altijd een iets te hoge snelheid aangeeft, maar nooit een te lage


Stefan heeft op 4 januari 2019 geschreven:
Dit is geen Competition (zie interieur), maar een ‘gewone’ M3 met Competition-velgen.
Dick heeft op 4 januari 2019 geschreven:
Dit is een competition uitvoering, trek t kenteken maar na… RK869G…
Mattijn Nederend heeft op 4 januari 2019 geschreven:
Hij heeft wel 450 pk (volgens ‘t kenteken)