
Fatsoenlijk een drempel overmeesteren met een verlaagde auto is geen enkel probleem. Een beetje vooruitkijken, goed remmen, misschien een tikkeltje schuin aansnijden en klaar is kees. Daarbij speelt de factor wielbasis een beslissende rol. En kijk even naar het zijaanzicht van deze Lexus LS 500. Oei.
De wielbasis van de Lexus LS meet namelijk een enorme 3.125 millimeter. En visualiseer nu een drempel in het midden van die wielbasis. Je snapt ons punt. Gelukkig is deze Lexus LS 500 niet het dagelijks vervoer van meneer Toyoda, maar een mijmerij voor de SEMA-beurs in Las Vegas.
Het geheel is een fijne emulsie van fout en bruut. De bodykit komt van Artisan Spirit en de 22-inch Work-velgen krijgen een dikke knuffel van een set Michelin Pilot Sport 4S-banden. Het grijze uiterlijk komt van een Gloss Dark Grey-wrap. Een set zespots-remmen zorgen ervoor dat de Lexus LS 500 uitstekend kan aanremmen voor een drempel.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.


Lexus LS 500 AWD President Line

Lexus RC 300h-facelift is nu meer LC

Lexus LS 500h AWD President Line

Lexus LS 500h: 1e rij-indruk

Lexus LS is de baas der bazenbakken

Met de elektrische Lexus RZ550e kun je handmatig schakelen

Lexus LX500d Overtrail: de Japanners maken stiekem nog altijd diesels

Je was waarschijnlijk vergeten dat deze heerlijke auto nog in productie is, maar helaas niet lang meer

Lexus maakte al onverwoestbare auto’s, maar waarschijnlijk is dit de meest onverwoestbare tot nu toe

De Lexus LM 350h is een enorm luxe MPV in plaats van SUV en daardoor eigenlijk beter (review)

De verstandigste auto ter wereld is nu nog beter geworden

Deze verstandige pick-up kan van jou zijn

Lamborghini Urus zonder katalysatoren, met geweld

De beste foto’s van tunerfestijn SEMA 2018 – deel 2

De beste foto’s van tunerfestijn SEMA 2018 – deel 1

Toyota Tundra PIE Pro: rijdende pizza-fabriek

Volkswagen Golf RLMS is een 543-pk racer

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Is de goedkoopste Rolls-Royce nog steeds beter dan alle andere auto’s? (review)

Zoveel auto’s heeft de gemiddelde eigenaar van een Rolls-Royce gemiddeld

Voor de krachtigste Rolls-Royce ooit betaal je minder aanschafbelasting dan een simpele Golf

Mercedes gaat een heel ouderwets (en onhandig) designdetail terugbrengen

Deze Duitse V12 kun je straks rijden zonder wegenbelasting te betalen

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Ooit de grootste ouwe-lullenbak van Nederland krijgt een opvolger (die wel cool is)

De eerste echte elektrische auto ooit krijgt nu eindelijk een opvolger

Is zo’n snelle Mazda 3 MPS met 260 pk na bijna 20 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Mazda geeft toe foutjes te hebben gemaakt – rijdt de nieuwe CX-60 eindelijk wel goed? (review)

Een van de coolste nieuwe auto’s van de afgelopen tijd kost nu tweedehands al geen drol meer

Toyota haalt de Supra uit productie: dit betaalde een Nederlander voor het allerlaatste model

Is er met de tellerstand van je auto gesjoemeld? Dan kan je auto vanaf nu afgepakt worden

Ooit de grootste ouwe-lullenbak van Nederland krijgt een opvolger (die wel cool is)

De eerste echte elektrische auto ooit krijgt nu eindelijk een opvolger

Het roze pasje wordt afgeschaft; vanaf dit jaar wordt het rijbewijs digitaal op je telefoon

Naast Tesla is er nog een merk dat (gek genoeg) plotseling niemand meer wil kopen
