
Fatsoenlijk een drempel overmeesteren met een verlaagde auto is geen enkel probleem. Een beetje vooruitkijken, goed remmen, misschien een tikkeltje schuin aansnijden en klaar is kees. Daarbij speelt de factor wielbasis een beslissende rol. En kijk even naar het zijaanzicht van deze Lexus LS 500. Oei.
De wielbasis van de Lexus LS meet namelijk een enorme 3.125 millimeter. En visualiseer nu een drempel in het midden van die wielbasis. Je snapt ons punt. Gelukkig is deze Lexus LS 500 niet het dagelijks vervoer van meneer Toyoda, maar een mijmerij voor de SEMA-beurs in Las Vegas.
Het geheel is een fijne emulsie van fout en bruut. De bodykit komt van Artisan Spirit en de 22-inch Work-velgen krijgen een dikke knuffel van een set Michelin Pilot Sport 4S-banden. Het grijze uiterlijk komt van een Gloss Dark Grey-wrap. Een set zespots-remmen zorgen ervoor dat de Lexus LS 500 uitstekend kan aanremmen voor een drempel.


Lexus LS 500 AWD President Line

Lexus RC 300h-facelift is nu meer LC

Lexus LS 500h AWD President Line

Lexus LS 500h: 1e rij-indruk

Lexus LS is de baas der bazenbakken

De verstandigste auto die je kunt kopen is compleet vernieuwd, maar jij kiest toch wel een BMW

De verstandigst luxeauto ter wereld (die hier niemand koopt) krijgt een opvolger

Blijkbaar kopen alleen oudere mensen het betrouwbaarste merk ter wereld (en dat is zonde)

Met de elektrische Lexus RZ550e kun je handmatig schakelen

Lexus LX500d Overtrail: de Japanners maken stiekem nog altijd diesels

Je was waarschijnlijk vergeten dat deze heerlijke auto nog in productie is, maar helaas niet lang meer

Deze verstandige pick-up kan van jou zijn

Lamborghini Urus zonder katalysatoren, met geweld

De beste foto’s van tunerfestijn SEMA 2018 – deel 2

De beste foto’s van tunerfestijn SEMA 2018 – deel 1

Toyota Tundra PIE Pro: rijdende pizza-fabriek

Volkswagen Golf RLMS is een 543-pk racer

Koopje: wat 5 jaar geleden de duurste BMW van Nederland was (met V12!), kost nu al minder dan een Volkswagen Golf

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Is de goedkoopste Rolls-Royce nog steeds beter dan alle andere auto’s? (review)

Zoveel auto’s heeft de gemiddelde eigenaar van een Rolls-Royce gemiddeld

Voor de krachtigste Rolls-Royce ooit betaal je minder aanschafbelasting dan een simpele Golf

Mercedes gaat een heel ouderwets (en onhandig) designdetail terugbrengen

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

Veel actieradius of een zuinig verbruik is niet de manier om auto’s te verkopen, denkt het grootste merk ter wereld

Zie jij (zonder te spieken) welke Franse auto deze nieuwe Nissan Micra eigenlijk is?

De (veruit) meest gestolen auto van Nederland is compleet vernieuwd

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Zoveel auto’s van het betrouwbaarste merk ter wereld rijden er op deze aardbol rond

Volkswagen leende een ‘eng’ trucje van 500 jaar geleden voor de koplampen van deze goedkope VW

In Duitsland waarschuwen ze voor ‘nieuwe boetemethode’ (en dat is voor Nederland best grappig)

Huis te duur? Blijkbaar kun je langs de snelweg gratis wonen in Nederland

Deze oersaaie (en spotgoedkope) Passat heeft stiekem een van de coolste Volkswagen-motoren ooit

De overheid zoekt 24.000 (!) nieuwe auto’s, waaronder misschien weer Porsches
