Fatsoenlijk een drempel overmeesteren met een verlaagde auto is geen enkel probleem. Een beetje vooruitkijken, goed remmen, misschien een tikkeltje schuin aansnijden en klaar is kees. Daarbij speelt de factor wielbasis een beslissende rol. En kijk even naar het zijaanzicht van deze Lexus LS 500. Oei.

De wielbasis van de Lexus LS meet namelijk een enorme 3.125 millimeter. En visualiseer nu een drempel in het midden van die wielbasis. Je snapt ons punt. Gelukkig is deze Lexus LS 500 niet het dagelijks vervoer van meneer Toyoda, maar een mijmerij voor de SEMA-beurs in Las Vegas.

Het geheel is een fijne emulsie van fout en bruut. De bodykit komt van Artisan Spirit en de 22-inch Work-velgen krijgen een dikke knuffel van een set Michelin Pilot Sport 4S-banden. Het grijze uiterlijk komt van een Gloss Dark Grey-wrap. Een set zespots-remmen zorgen ervoor dat de Lexus LS 500 uitstekend kan aanremmen voor een drempel.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)