
Of je deze verbrede Range Rover Velar mooi vindt of niet, is waarschijnlijk afhankelijk van wat je van de standaard Velar vindt. Land Rover tekende een SUV met strakke lijnen en gladde oppervlakten, inclusief deurgrepen die in de deur verdwijnen. Lumma Design, niet direct bekend om subtiele modificaties, draait dat precies om. Alles wat de designers met pijn en moeite weg tekenden, voegt Lumma weer toe.
Je kunt kiezen uit twee smaken. De breedste is de Lumma CLR GT – de wielkasten zijn 100 millimeter breder dan standaard. Daarbij krijg je een dikke diffuser en koolstofvezel prullaria zoals luchtopeningen en grilles. Iets te veel van het goede? Ga dan voor kleinere wielkasten en kies zelf welke spoilertjes en koolstofvezel onderdelen je wilt hebben.
De attenterikken bij Lumma hebben ook nog een setje 22- of 23-inch wielen voor je. Beide behandelingen staan lijnrecht tegenover de originele ideeën van Land Rover. Prima als je de Velar wat vormloos vond. En anders kun je er maar beter van afblijven.
Meer van TopGear


Range Rover Velar vs Porsche Macan vs Maserati Grecale: welke moet je hebben?

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen

Nieuwe auto van Nicky Romero is een Velar

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Hoe rijdt de brute Land Rover Defender Octa met de V8 van BMW? (review)

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Land Rover gaat zijn oude auto’s nog een keer verkopen met een flinke winst

Lumma BMW X7 staat op 24-inchers

Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt

Lumma Design CLR X7 is een echte patser

Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze

Dit is de Audi Q8 van Lumma Design

De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Koopje: deze dikke Audi kost nu al net zo weinig als een Dacia Spring

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

De Nederlandse overheid verkoopt een auto van 327.000 euro (voor een prikkie?)

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Jaguar neemt opmerkelijke maatregel na enorme kritiek op reclamecampagne (die stiekem dus wel werkte)

Er is maar één SUV sneller dan de nieuwe Aston Martin DBX S (maar die is niet cooler)

Op deze bizarre wijze kun je je eigen gestolen auto weer terugkopen

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Wist je dat er een groot verschil is tussen ‘Bimmer’ en ‘Beemer’ als je op een hippe manier ‘BMW’ wilt zeggen?

Bij jouw toekomstige auto zit dit onderdeel mogelijk in je wielen

Blijkbaar maakt iedereen deze simpele fout als ze een nieuwe auto kopen (en dat is niet goed voor je motor)

Waarom het een goed idee kan zijn om deze maand nog snel je (niet verlopen) rijbewijs te verlengen

Moet je nou wel of niet oppassen voor ‘Super 95’ bij Duitse tankstations?
