
Of je deze verbrede Range Rover Velar mooi vindt of niet, is waarschijnlijk afhankelijk van wat je van de standaard Velar vindt. Land Rover tekende een SUV met strakke lijnen en gladde oppervlakten, inclusief deurgrepen die in de deur verdwijnen. Lumma Design, niet direct bekend om subtiele modificaties, draait dat precies om. Alles wat de designers met pijn en moeite weg tekenden, voegt Lumma weer toe.
Je kunt kiezen uit twee smaken. De breedste is de Lumma CLR GT – de wielkasten zijn 100 millimeter breder dan standaard. Daarbij krijg je een dikke diffuser en koolstofvezel prullaria zoals luchtopeningen en grilles. Iets te veel van het goede? Ga dan voor kleinere wielkasten en kies zelf welke spoilertjes en koolstofvezel onderdelen je wilt hebben.
De attenterikken bij Lumma hebben ook nog een setje 22- of 23-inch wielen voor je. Beide behandelingen staan lijnrecht tegenover de originele ideeën van Land Rover. Prima als je de Velar wat vormloos vond. En anders kun je er maar beter van afblijven.
Meer van TopGear


Range Rover Velar vs Porsche Macan vs Maserati Grecale: welke moet je hebben?

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen

Nieuwe auto van Nicky Romero is een Velar

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Hoe rijdt de brute Land Rover Defender Octa met de V8 van BMW? (review)

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Lumma BMW X7 staat op 24-inchers

Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt

Lumma Design CLR X7 is een echte patser

Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze

Dit is de Audi Q8 van Lumma Design

De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos

De Hyundai Ioniq 9 is enorm én heel bijzonder, maar rijdt het ook goed?

BMW wil jou overtuigen om een elektrische auto te kopen door een benzinemotor toe te voegen

Zo (verrassend) goed verkoopt deze controversieelste BMW écht In Nederland

Niemand wil deze ‘dikke BMW’ hebben, dus geeft BMW 21.080 euro korting

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Deze onopvallende Seat is stiekem sneller dan jouw Porsche (en hij kost slechts 5.000 euro)

Dit rijdende kunstwerk met tentdak is smaakloos, maar haalt wel 250 km/u

De BMW M5 is een stuk lichter geworden, maar dat gaat wel gepaard met lelijkheid

Achter deze stoere Jeep schuilt eigenlijk een betaalbare en betrouwbare auto

Deze Porsche krijgt 272 pk extra maar de tuner is één belangrijk iets vergeten

Op deze wijze is de goedkoopste 911 ineens de snelste (en het kost niet heel erg veel extra geld)

Jaguar bouwt helemaal geen auto’s, maar toch is hier de nieuwe SVR (hoe zit dat eigenlijk)

Deze onopvallende sedan had een bijzondere grote V8 en kon je gewoon in Nederland kopen

De Morgan Supersport gaat enorm met zijn tijd mee, maar rijdt het nog als een echte Morgan? (review)

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Lotus Emira Turbo is trager dan ooit, maar daardoor ook beter

Heeft de Mini John Cooper Works Electric de ‘JCW-factor’? (review)

Dit merk belooft altijd stationwagens te blijven bouwen (en het is niet Volvo)

Dit betaal je in Nederland voor een Audi-alternatief met 750 kilometer range

‘Mag je een bananenschil of klokhuis uit de auto gooien of krijg je dan een boete?’

Je leven is een leugen: het logo van BMW is helemaal geen propeller

Is zo’n zwaar onderschatte Subaru Levorg na 11 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu
