
Of je deze verbrede Range Rover Velar mooi vindt of niet, is waarschijnlijk afhankelijk van wat je van de standaard Velar vindt. Land Rover tekende een SUV met strakke lijnen en gladde oppervlakten, inclusief deurgrepen die in de deur verdwijnen. Lumma Design, niet direct bekend om subtiele modificaties, draait dat precies om. Alles wat de designers met pijn en moeite weg tekenden, voegt Lumma weer toe.
Je kunt kiezen uit twee smaken. De breedste is de Lumma CLR GT – de wielkasten zijn 100 millimeter breder dan standaard. Daarbij krijg je een dikke diffuser en koolstofvezel prullaria zoals luchtopeningen en grilles. Iets te veel van het goede? Ga dan voor kleinere wielkasten en kies zelf welke spoilertjes en koolstofvezel onderdelen je wilt hebben.
De attenterikken bij Lumma hebben ook nog een setje 22- of 23-inch wielen voor je. Beide behandelingen staan lijnrecht tegenover de originele ideeën van Land Rover. Prima als je de Velar wat vormloos vond. En anders kun je er maar beter van afblijven.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Range Rover Velar vs Porsche Macan vs Maserati Grecale: welke moet je hebben?

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen

Nieuwe auto van Nicky Romero is een Velar

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Land Rover gaat zijn oude auto’s nog een keer verkopen met een flinke winst

De dikste Range Rover Sport van dit moment kun je met stoffen bekleding bestellen

Jouw laatste rit liever niet in een Mercedes? Dan is er nu een Defender-lijkwagen

De Defender Octa is hier: de sterkste Defender ooit met offroad launch control

Lumma BMW X7 staat op 24-inchers

Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt

Lumma Design CLR X7 is een echte patser

Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze

Dit is de Audi Q8 van Lumma Design

De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

Mercedes G 580 EQ Edition One: meer vermogen dan de G63, meer koppel dan de diesel

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

De Jaguar Type 00 (van die bijzondere reclame) is in het echt ook heel apart

De TopGear Aston Martin Special is uit!

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Wat zou jij over hebben voor deze originele Aston Martin Cygnet met V8?

Max Verstappen krijgt nu alweer een nieuwe teamgenoot: Liam Lawson mag vertrekken

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

Eindelijk heeft Audi een auto in Nederland die mensen gaan kopen

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste
