
Of je deze verbrede Range Rover Velar mooi vindt of niet, is waarschijnlijk afhankelijk van wat je van de standaard Velar vindt. Land Rover tekende een SUV met strakke lijnen en gladde oppervlakten, inclusief deurgrepen die in de deur verdwijnen. Lumma Design, niet direct bekend om subtiele modificaties, draait dat precies om. Alles wat de designers met pijn en moeite weg tekenden, voegt Lumma weer toe.
Je kunt kiezen uit twee smaken. De breedste is de Lumma CLR GT – de wielkasten zijn 100 millimeter breder dan standaard. Daarbij krijg je een dikke diffuser en koolstofvezel prullaria zoals luchtopeningen en grilles. Iets te veel van het goede? Ga dan voor kleinere wielkasten en kies zelf welke spoilertjes en koolstofvezel onderdelen je wilt hebben.
De attenterikken bij Lumma hebben ook nog een setje 22- of 23-inch wielen voor je. Beide behandelingen staan lijnrecht tegenover de originele ideeën van Land Rover. Prima als je de Velar wat vormloos vond. En anders kun je er maar beter van afblijven.
Meer van TopGear


Range Rover Velar vs Porsche Macan vs Maserati Grecale: welke moet je hebben?

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen

Nieuwe auto van Nicky Romero is een Velar

Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Hoe rijdt de brute Land Rover Defender Octa met de V8 van BMW? (review)

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Lumma BMW X7 staat op 24-inchers

Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt

Lumma Design CLR X7 is een echte patser

Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze

Dit is de Audi Q8 van Lumma Design

De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos

Porsche lanceert relevante modellen voor Nederland, met een nogal tegenstrijdige naam

Moet je een Mercedes laten staan voor deze nieuwe Chinese Omoda 9? (review)

Nederlands bedrijf bouwt populaire Volvo om naar EV, voor een bizar hoge prijs (maar voor ondernemers kan het interessant zijn)

De Hyundai Ioniq 9 is enorm én heel bijzonder, maar rijdt het ook goed?

BMW wil jou overtuigen om een elektrische auto te kopen door een benzinemotor toe te voegen

Zo (verrassend) goed verkoopt deze controversieelste BMW écht In Nederland

Dit is de dikste BMW M5 Touring: 810 pk, maar dan wel met drie jaar garantie

Met deze eenvoudige aanpassingen maak jij je betaalbare stationwagon lekker dik

Wist jij dat Ford een Focus RS heeft gemaakt met een V8 met 420 pk?

Zie jij van welke F1-coureur deze uitgebouwde Nissan GT-R Liberty Walk is?

Humor: Deze dikke BMW heeft eigenlijk een piepklein motortje

Deze onopvallende Seat is stiekem sneller dan jouw Porsche (en hij kost slechts 5.000 euro)

Aston Martin V8 Vantage S: het kleine model, maar dan met de sterkste motor

Als Verstappen zo goed in de regen is, waarom ging het gisteren dan voor geen meter? En waarom rijden ze niet op regenbanden

Deze auto moet 20 miljoen opbrengen, maar heeft verweerde koplampen, is dat erg?

Deze Mini kost 88.000 euro en dan is het eigenlijk nog een tweedehandsje ook

Jaguar bouwt helemaal geen auto’s, maar toch is hier de nieuwe SVR (hoe zit dat eigenlijk)

Deze onopvallende sedan had een bijzondere grote V8 en kon je gewoon in Nederland kopen

De leukste betaalbare elektrische auto van het moment is voor 555 euro nog leuker

Kabinet wil tenaamstellingsbelasting heffen op elke auto die op naam wordt gezet

Als jij je boetes niet op tijd betaalt, krijg je in deze Nederlandse stad in wielklem

In deze populairste elektrische Volkswagen gaan de buren denken dat je gewoon een benzinemotor hebt

GP Manager 2 uit 1996 was een racegame waar je niet mocht racen
