
Of je deze verbrede Range Rover Velar mooi vindt of niet, is waarschijnlijk afhankelijk van wat je van de standaard Velar vindt. Land Rover tekende een SUV met strakke lijnen en gladde oppervlakten, inclusief deurgrepen die in de deur verdwijnen. Lumma Design, niet direct bekend om subtiele modificaties, draait dat precies om. Alles wat de designers met pijn en moeite weg tekenden, voegt Lumma weer toe.
Je kunt kiezen uit twee smaken. De breedste is de Lumma CLR GT – de wielkasten zijn 100 millimeter breder dan standaard. Daarbij krijg je een dikke diffuser en koolstofvezel prullaria zoals luchtopeningen en grilles. Iets te veel van het goede? Ga dan voor kleinere wielkasten en kies zelf welke spoilertjes en koolstofvezel onderdelen je wilt hebben.
De attenterikken bij Lumma hebben ook nog een setje 22- of 23-inch wielen voor je. Beide behandelingen staan lijnrecht tegenover de originele ideeën van Land Rover. Prima als je de Velar wat vormloos vond. En anders kun je er maar beter van afblijven.
TopGear nieuwsbrief
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox.
Meer van TopGear


Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition

Overfinch Range Rover Velar krijgt een gele kaart

Range Rover Velar SVAutobiography: kom maar door

TopGear S25E06: dit ga je zien

Startech Range Rover Velar met RS-injectie

Slimme ondernemer bestelde de laatste 240 Defenders (en verdient daar nu leuk aan)


Waarom de Range Rover onze Luxeauto van het Jaar 2022 is


Bruder EXP-6: Op pad met de ruigste caravan ter wereld achter een LaRo Defender


Range Rover Sport D300 SE review: Is een performance diesel-SUV nog wel van deze tijd?


Range Rover vs BMW iX vs Bentley Bentayga review: Welke luxe SUV is de beste?


De 10 snelste SUV’s ter wereld


Lumma BMW X7 staat op 24-inchers


Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt


Lumma Design CLR X7 is een echte patser


Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze


Dit is de Audi Q8 van Lumma Design


De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos




Slimme ondernemer bestelde de laatste 240 Defenders (en verdient daar nu leuk aan)


Oef: Dit is de duurste Audi die in 2022 in Nederland is verkocht


Je Tesla speelt nu André Hazes (aan de buitenkant!) na de nieuwste update


Hè jammer, je kunt voorlopig geen Ferrari Purosangue bestellen


Audi gaat oude Audi-grilles gebruiken voor nieuwe auto’s


De Lucid Gravity moet de grootste actieradius van alle elektrische SUV’s hebben



Meer power nodig? Koop deze straalmotor uit een Concorde


Abt bouwt jouw diesel-Transporter om naar elektrisch


Niets is heilig: Tuner Liberty Walk pakt een echte Ferrari F40 aan (inclusief popnagels)


Kooptip: Deze bijzondere Porsche 944 6×6 moet een serieus bedrag opleveren


The Stig rijdt op het TopGear-circuit met een getunede Toyota GR Yaris


Mansory verwijdert twee deuren om de Urus Coupé te maken die Lamborghini niet bouwt


De Aston Martin DBS 770 Ultimate is ‘de krachtigste productie-Aston ooit’




Slimme ondernemer bestelde de laatste 240 Defenders (en verdient daar nu leuk aan)


Deze betaalbare roadtrip door Engeland kost je maar 350 euro


Welke Mini is leuker om te rijden: de nieuwe Electric of de oude Cooper?


Aston Martin DBS 770 Ultimate luidt pensioen van de DBS in (met een V12)


Slimmerik probeert met racestrepen onder een snelheidsboete uit te komen


Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt



Meer power nodig? Koop deze straalmotor uit een Concorde


Herrezen uit de dood: Suzuki komt met een elektrische Jimny voor Europa!


Frédéric Vasseur over de fouten van Ferrari, 30 pk extra en de nummer-één coureur


Dit is de Nederlandse prijs van de Lucid Air Grand Touring


Reacties