
‘Extra klasse met de individualisering van een premium SUV’, zo beschrijft het Duitse tuningbedrijf Lumma (dat al vaker een Range Rover breder heeft gemaakt) trots zijn recente bodykit voor de tweede generatie Range Rover Evoque. Er zal wel iets mis zijn met onze ogen.
De Evoque is naar de Duitse sportschool geweest
Het gaat verder, want de Lumma CLR RE krijgt een ‘mannelijk ontwerp met brede romp’. Lumma’s kit kost 8.270 euro en voegt 45 millimeter breedte toe door bredere wielkasten. Wegversmallingen zouden nu met hun staarten kwispelen, als ze die hadden.
Lumma monteert daarbij een nieuwe voorspoiler, nieuwe zijskirts en een nieuwe drollenvanger met luchtinlaten onder de achterbumper. Het geheel is gemaakt van polyurethaan en kan worden gespoten in de kleur van de auto. Of in iets contrasterends, als je de delen op zich nog niet opvallend genoeg vindt.
Vermijd alle drempels met de Lumma CLR RE
Omdat de uiteinden van de wielkasten zo ver verwijderd zijn van waar ze oorspronkelijk zaten, heeft Lumma spoorverbreders geplaatst om de boel goed te vullen. Je kunt aan de foto’s zien dat de auto vrij laag bij de grond ligt, maar het bedrijf test op dit moment een nog lagere ophanging.
Lumma biedt ook nog andere grilles en lipjes aan, zodat je de auto je eigen twist kunt geven. Een individueel ontworpen interieur (vloermatten, aluminium pedalen en een heleboel leer) staat op de optielijst. En meer power? Ha, doe niet zo mal.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Land Rover Range Rover Evoque P300e

LaRo Evoque en Discovery Sport als plug-in hybride

Range Rover Evoque vs Porsche Macan vs BMW X2

Range Rover Evoque P300 HSE R-Dynamic

Range Rover Evoque S P250: 1e rij-indruk

De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen



Land Rover Range Rover P440e review: De vijand van het CJIB



Slimme ondernemer bestelde de laatste 240 Defenders (en verdient daar nu leuk aan)


Waarom de Range Rover onze Luxeauto van het Jaar 2022 is


Bruder EXP-6: Op pad met de ruigste caravan ter wereld achter een LaRo Defender


Range Rover Sport D300 SE review: Is een performance diesel-SUV nog wel van deze tijd?


Lumma BMW X7 staat op 24-inchers


Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt


Lumma Design CLR X7 is een echte patser


Dit is de Audi Q8 van Lumma Design


De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos


Lumma Audi Q8 CLR 8S is een parkeerstift



Deze Nissan Ariya gaat van de Noordpool naar de Zuidpool rijden




De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen


Best vreemd: Ford geeft klanten geld om hun bestellingen te annuleren


Het verstandige Volvo stapt ineens weer over op achterwielaandrijving


Mansory verwijdert twee deuren om de Urus Coupé te maken die Lamborghini niet bouwt


Tesla krabbelt terug en levert naast de yoke nu ook een rond stuur voor de Model S en X


Dit koolstofvezelpakket voor de Porsche 911 Turbo S is vrij kostbaar


AC Schnitzer kan na lang wachten eindelijk de BMW M3 Touring tunen


Toffer dan een Audi RS 6? Deze Mitsubishi Lancer Evo Wagon heeft 900+ pk


Je kunt je oude Game Boy (met een kabeltje) gebruiken als schermpje in je auto


Meer power nodig? Koop deze straalmotor uit een Concorde


Abt bouwt jouw diesel-Transporter om naar elektrisch




De Range Rover Velar heeft een milde facelift gekregen


Deze SR10 XXR is een nog snellere Radical



Land Rover Range Rover P440e review: De vijand van het CJIB


Bezopen: In dit Europese land haalt iedereen gewoon rechts in


De Aston Martin DBS 770 Ultimate is ‘de krachtigste productie-Aston ooit’



Slimme ondernemer bestelde de laatste 240 Defenders (en verdient daar nu leuk aan)


Zo zorg je er simpel voor dat het volumeknopje altijd omhoog wijst (bij je gewenste volume)


De Mercedes GLE is er nu alleen nog maar als hybride


Met deze eenvoudige tips hou je je roadtrip zo goedkoop mogelijk


Porsche heeft de Parijs-Dakar 959 van Jacky Ickx gerestaureerd



Deze Nissan Ariya gaat van de Noordpool naar de Zuidpool rijden


Reacties