Lumma CLR RE: de Evoque met extra klasse, zeggen ze

Ze zijn aan het testen met een nog lagere ophanging. Wellicht handig als sneeuwschuiver

Lumma CLR RE rechtsvoor met lichten aan
Lumma CLR RE rechtsvoor op de weg
Lumma CLR RE rechtervoorwiel
Lumma CLR RE rechtsschuinvoor
Lumma CLR RE rechterzijde2
Lumma CLR RE rechterzijde
Lumma CLR RE achterzijde
Lumma CLR RE achterbumper
Lumma CLR RE achterspoilerlip
Lumma CLR RE linksschuinachter
Lumma CLR RE linkerzijde
Lumma CLR RE rechtsschuinvoor
Lumma CLR RE rechtervoorwiel
Lumma CLR RE voor
Lumma CLR RE linksschuinvoor
Lumma CLR RE achter
Lumma CLR RE rechtsvoor met lichten aan
Lumma CLR RE rechtsvoor op de weg
Lumma CLR RE rechtervoorwiel
Lumma CLR RE rechtsschuinvoor
Lumma CLR RE rechterzijde2
Lumma CLR RE rechterzijde
Lumma CLR RE achterzijde
Lumma CLR RE achterbumper
Lumma CLR RE achterspoilerlip
Lumma CLR RE linksschuinachter
Lumma CLR RE linkerzijde
Lumma CLR RE rechtsschuinvoor
Lumma CLR RE rechtervoorwiel
Lumma CLR RE voor
Lumma CLR RE linksschuinvoor
Lumma CLR RE achter

‘Extra klasse met de individualisering van een premium SUV’, zo beschrijft het Duitse tuningbedrijf Lumma (dat al vaker een Range Rover breder heeft gemaakt) trots zijn recente bodykit voor de tweede generatie Range Rover Evoque. Er zal wel iets mis zijn met onze ogen.

De Evoque is naar de Duitse sportschool geweest

Het gaat verder, want de Lumma CLR RE krijgt een ‘mannelijk ontwerp met brede romp’. Lumma’s kit kost 8.270 euro en voegt 45 millimeter breedte toe door bredere wielkasten. Wegversmallingen zouden nu met hun staarten kwispelen, als ze die hadden.

Lumma monteert daarbij een nieuwe voorspoiler, nieuwe zijskirts en een nieuwe drollenvanger met luchtinlaten onder de achterbumper. Het geheel is gemaakt van polyurethaan en kan worden gespoten in de kleur van de auto. Of in iets contrasterends, als je de delen op zich nog niet opvallend genoeg vindt.

Vermijd alle drempels met de Lumma CLR RE

Omdat de uiteinden van de wielkasten zo ver verwijderd zijn van waar ze oorspronkelijk zaten, heeft Lumma spoorverbreders geplaatst om de boel goed te vullen. Je kunt aan de foto’s zien dat de auto vrij laag bij de grond ligt, maar het bedrijf test op dit moment een nog lagere ophanging.

Lumma biedt ook nog andere grilles en lipjes aan, zodat je de auto je eigen twist kunt geven. Een individueel ontworpen interieur (vloermatten, aluminium pedalen en een heleboel leer) staat op de optielijst. En meer power? Ha, doe niet zo mal.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws