
Een Ferrari 812 Superfast kan niet wild met dumbbells slingeren of kilo’s eiwitten in zijn bakkes gooien om breder te worden. Nee, daarvoor moet je toch echt even langs bij tuners als Novitec. Hun creatie, de Ferrari 812 Superfast N-Largo, kun je vol zelfvertrouwen op het strand tonen. Of, gezien de rijhoogte, naast het strand.
N-Largo is de speciale afdeling van Novitec die gespecialiseerd is in het maken van nieuw bumperspul. Breed bumperspul, om precies te zijn. De Ferrari 812 Superfast N-Largo is bij de voorwielen nu zeven centimeter breder en bij de heupen zelfs veertien centimeter. Billenmannen mogen zich melden.
Bij een nieuwe look horen nieuwe schoenen. De 22-inch velgen, die samen ontwikkeld zijn met Vossen, vullen de kasten prima. Een voorspoiler, een achtervleugel en nieuw uitlaatsysteem met vier pijpen zorgen voor een nog agressievere uitstraling van de Ferrari 812 Superfast N-Largo. Met een klep in de uitlaat regel je de hoeveelheid ruzie met de buren.
Vanbinnen is de Ferrari 812 Superfast N-Largo niet breder, wel bruter
Het uiterlijk is niet het enige dat veranderd is aan de Ferrari 812 Superfast N-Largo. Toen ze toch bezig waren, besloot Novitec om het vermogen ook een kick te geven waardoor de Italiaanse hengst nu 840 pk voortstuwt en daarmee een topsnelheid heeft van 345 km/u. Binnen 2,8 seconden zit je al op de 100 km/u.
Dankzij sportveren scheer je 35 millimeter lager over het asfalt. Maak je geen zorgen over de voorbumper: dankzij een hydraulische liftkit aan de voorkant kun je met een druk op de knop de Ferrari 812 Superfast N-Largo 40 millimeter omhoog laten komen. Het interieur kun je volledig naar eigen wensen laten aanpassen door Novitec. Mooi paars is immers niet lelijk.
Meer van TopGear


De drie mooiste Ferrari-modellen komen te vervallen

Novitec zwaait de Ferrari 812 Superfast uit met de N-Largo S

Carlos Sainz Jr. vervangt na 10 jaar zijn Golf GTI door een Ferrari 812 Competizione

Italiaanse politie moedigt Nederlandse Ferrari aan flink gas te geven

Straatrace Seat Leon en Ferrari 812 eindigt in tranen

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Deze Volvo-rijder heeft in ieder geval een heel sterk verhaal voor thuis (maar of ie daar blij mee is…)

Een Ferrari of Lambo is tegenwoordig pas interessant als je er eentje in het IJ dumpt of om een boom vouwt

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ferrari lijkt zo’n meedogenloos merk, maar ze blijken toch een goed hart te hebben

Spectre van Novitec heeft slechts 578 pk, maar wel 24-inch putdekselvelgen

Novitec gaat voor goud met deze prachtige Maserati MC20 Cielo

Novitec zwaait de Ferrari 812 Superfast uit met de N-Largo S

Novitec geeft de Lamborghini Aventador Ultimae een upgrade met dikke Vossen-velgen

Novitec denkt dat je met 919 pk ook geen voorruit nodig hebt

Novitec maakt de Rolls-Royce Ghost Black Badge nog duisterder

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

Is de Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 de zoveelste saaie crossover of is ie écht nog leuk? (review)

De nieuwe Fiat Grande Panda is er nu ook met benzinemotor én als ruige 4×4

De 600e is de krachtigste en verstandigste Abarth ooit, maar er ontbreekt iets (review)

De oudste auto’s die je nieuw in Nederland kunt kopen, komen nog uit de tijd van MSN Messenger

Dit is de echte reden waarom de Fiat Multipla er zo lelijk uitziet (want er zit een gedachte achter)

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Komt er nog een Bugatti Tourbillon zonder hybride aandrijflijn?

Waarom de nieuwe Bugatti Tourbillon geen turbo’s heeft (terwijl de Chiron er vier had)

Waarom de baas van Bugatti nog nooit in de Bolide met 1.600 pk heeft gereden

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Bij jouw toekomstige auto zit dit onderdeel mogelijk in je wielen

Blijkbaar maakt iedereen deze simpele fout als ze een nieuwe auto kopen (en dat is niet goed voor je motor)

Waarom het een goed idee kan zijn om deze maand nog snel je (niet verlopen) rijbewijs te verlengen

Moet je nou wel of niet oppassen voor ‘Super 95’ bij Duitse tankstations?

Waarom sommige mensen hun bluetooth uitzetten voordat ze (te) hard gaan rijden
