
Dit, dames en heren, is het werk van Fostla – een tuner uit Duitsland. Als Fostla de Mercedes-AMG S 63 nog net iets langer onder de zonnebank had laten liggen, zou hij spontaan de neiging krijgen om een muur te bouwen.
Prior Design leverde de bodykit, terwijl PP Performance (een grapje over Pee Pee is echt te makkelijk en bovendien fake news) friemelde aan de ECU van de Fostla Mercedes-AMG S 63. Daardoor heeft de presidentskandidaat in spe nu 740 pk; dat is 155 pk meer dan standaard.
Met meer harde feiten komt Fostla niet, maar je kunt er vanzelfsprekend van uitgaan dat de sprint naar 100 km/u van 3,9 seconden iets minder lang duurt.
Hij is wel van laag niveau
Herkenbaar, toch? Met een druk op een knop zakt de Fostla Mercedes-AMG S 63 door zijn hoeven. En als het allemaal nog niet onzinnig genoeg is, hier de slogan van Fostla: ‘The impossible gets done at once, but miracles take a bit longer.’ Juistem.
Meer van TopGear


Diesel kopen? Bij deze (soms onverwachtse) automerken is de diesel nog springlevend

Mercedes gaat een heel ouderwets (en onhandig) designdetail terugbrengen

Dit wil Mercedes doen om beter te zijn dan Audi en BMW (en meer geld te verdienen)

Deze simpele sedan heeft net zoveel vermogen als een Bugatti Veyron

Mercedes-baas vindt eigen dikke elektrische auto niet mooi, schrapt de EQS

Zie jij (zonder te spieken) welke auto een mafklapper aan puin heeft gereden in Rotterdam?

Een van de mooiste en dikste Mercedessen aller tijden kost nu nog maar 10.000 euro

De nieuwe instapper van Mercedes is zwaarder dan een S-klasse en duurder dan een C-klasse

Dit is de duurste viercilinder auto van het moment (want hij kost 300.000 euro)

De Action stunt met deze extreem betaalbare Mercedes-AMG voor kinderen (met afstandsbediening)

Mercedes neemt meest gehate feature van Tesla over (maar doet het nu wel goed)?

Mercedes-AMG S 63 E Performance review: Hoe rijdt de sterkste S-klasse ooit?

Leve de V8! De Mercedes-AMG S 63 E Performance is de sterkste S-klasse ooit

Posaidon Mercedes-AMG S 63: 1.000+ pk

Chris Harris Drives: Best of Mercedes

Mercedes-AMG S 63 Renntech kan van jou zijn

Mercedes S-klasse: 1e rij-indruk

Met deze Prior-bodykit verander je de Tucson in een Zuid-Koreaanse Lambo Urus

Prior Design pakt Dacia Duster stevig aan

Prior VW Golf GTI met widebodykit is een beetje TCR

Prior Dacia Logan doet denken aan een DTM

Prior Toyota GR Yaris is nog breder

Prior Porsche Taycan is breder

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

Waarom sommige mensen hun bluetooth uitzetten voordat ze (te) hard gaan rijden

Het einde van Audi? Als je alleen naar deze cijfers kijkt, kan Volkswagen beter stoppen met het merk

In het buitenland kun je straks een snelheidsbord met groene rand tegenkomen – dit betekent het

De toekomst is elektrisch? Dit automerk doet grootste investering in V8-motoren ooit

De grote baas van Bugatti rijdt een oude VW Golf, maar als je de auto ziet, snap je gelijk waarom
