
Dit, dames en heren, is het werk van Fostla – een tuner uit Duitsland. Als Fostla de Mercedes-AMG S 63 nog net iets langer onder de zonnebank had laten liggen, zou hij spontaan de neiging krijgen om een muur te bouwen.
Prior Design leverde de bodykit, terwijl PP Performance (een grapje over Pee Pee is echt te makkelijk en bovendien fake news) friemelde aan de ECU van de Fostla Mercedes-AMG S 63. Daardoor heeft de presidentskandidaat in spe nu 740 pk; dat is 155 pk meer dan standaard.
Met meer harde feiten komt Fostla niet, maar je kunt er vanzelfsprekend van uitgaan dat de sprint naar 100 km/u van 3,9 seconden iets minder lang duurt.
Hij is wel van laag niveau
Herkenbaar, toch? Met een druk op een knop zakt de Fostla Mercedes-AMG S 63 door zijn hoeven. En als het allemaal nog niet onzinnig genoeg is, hier de slogan van Fostla: ‘The impossible gets done at once, but miracles take a bit longer.’ Juistem.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Diesel kopen? Bij deze (soms onverwachtse) automerken is de diesel nog springlevend

Mercedes gaat een heel ouderwets (en onhandig) designdetail terugbrengen

Dit wil Mercedes doen om beter te zijn dan Audi en BMW (en meer geld te verdienen)

Deze simpele sedan heeft net zoveel vermogen als een Bugatti Veyron

Mercedes-baas vindt eigen dikke elektrische auto niet mooi, schrapt de EQS

Hoe Mercedes er ooit (per ongeluk) voor zorgde dat Volkswagen 2 miljard euro verloor

Komt Volkswagen met een eigen (betaalbare) concurrent voor de Mercedes G-klasse?

Nieuwe Mercedes CLA weegt leeg meer dan dikke S-Klasse

Is zo’n supersnelle Mercedes A 45 AMG na 12 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Mercedes bevestigt toekomst V8 in de C 63 (maar gaan ze het nu ook doen?)

Mercedes-AMG S 63 E Performance review: Hoe rijdt de sterkste S-klasse ooit?

Leve de V8! De Mercedes-AMG S 63 E Performance is de sterkste S-klasse ooit

Posaidon Mercedes-AMG S 63: 1.000+ pk

Chris Harris Drives: Best of Mercedes

Mercedes-AMG S 63 Renntech kan van jou zijn

Mercedes S-klasse: 1e rij-indruk

Met deze Prior-bodykit verander je de Tucson in een Zuid-Koreaanse Lambo Urus

Prior Design pakt Dacia Duster stevig aan

Prior VW Golf GTI met widebodykit is een beetje TCR

Prior Dacia Logan doet denken aan een DTM

Prior Toyota GR Yaris is nog breder

Prior Porsche Taycan is breder

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Voor minder dan 1.500 euro is deze Mercedes E 53 de perfecte stationwagon

Politie plukt paarse Audi RS 3 van de weg die vier keer zo luid is als toegestaan

Als dit kleine onderdeel van je (betaalbare) BMW met V12 stukgaat, kun je de hele auto weggooien

Hou deze feature van Google Maps geheim bij je liefje en scoor punten omdat je zo attent bent

Simpele EU-regel maakt het lastiger om uitlaten van motorfietsen luid te maken

Deze zeldzame Maserati (ja, echt) kende je nog niet en kan voor een leuk bedrag van jou zijn
