
Als je je dan toch al hebt overgegeven aan de totale onnodigheid van een krachtige SUV met een praktisch uitgedaagde daklijn, dan kun je er net zo goed helemaal voor gaan. Dus waarom stoppen bij de 625 pk van een BMW X6 M Competition? Beter breng je dat ding gelijk even langs bij een tuner voor de volle 800 pk. Het Duitse G-Power presenteert vandaag de GX6M, hun visie op de BMW X6 M. Ze bieden pakketjes aan voor 700 pk, 750 pk en 800 pk. Ga altijd voor de 800 pk.
De standaard BMW X6 M zet zijn 4,4-liter V8 met twee turbo’s in om een 0-100-tijd van 3,8 seconden te realiseren. Als het gaat om V8-SUV’s zijn eigenlijk alleen de Jeep Trackhawk en de Lamborghini Urus sneller naar de maximale snelheid op de Nederlandse snelwegen. De nieuwe 0-100-tijd van de G-Power BMW X6 M is niet bekend, maar ga er gerust vanuit dat zo’n Urus zijn launch uiterst goed moet uitkienen om deze bij te houden.
Wat kost het om 800 pk in de BMW X6 M te stoppen?
De mildste is een software-ingreep van 2.495 euro waarmee het vermogen groeit naar 700 pk. Voor 1.000 piek programmeren ze er nog 50 pk bij, maar dan moet je wel gelijk de sportuitlaat nemen (5.950 euro) en sportkatalysatoren (5.360 euro). Wil je naar de 800 pk en 950 Nm, dan moet je een setje turbo’s aftikken voor 5.950 euro. Joh, en als je dan toch bezig bent, verschuif dan voor 495 euro de snelheidsbegrenzer naar 300 km/u en laat de transmissie afstellen voor 795 euro. Vergeet niet dat je je eigen BMW X6 M van 202.000 euro moet aanleveren.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


BMW X5 en X6 krijgen een facelift, dit is er vernieuwd

De 10 snelste SUV’s ter wereld

Deze gemodificeerde BMW X6 M Competition heeft ál het koolstofvezel

Gasten vullen auto met popcorn

Reactievermogen redt auto van blikschade

Het reservewiel sterft uit, maar BMW heeft een alternatief waarmee je na 1 minuut weer kunt rijden

Dikke nep-BMW 7-serie ziet er beter uit dan het origineel (en daar is een goede reden voor)

Wist je dat deze (inmiddels) betaalbare BMW stiekem een volbloed racemotor heeft?

De eerste nieuwe Alpina is bekend (en het is niet een SUV)

Waarom je eigenlijk altijd grotere wielen achteraf moet monteren in Nederland

Ook de Koninklijke Marechaussee wil overstappen op nieuwe (en snellere) BMW’s

De BMW X5 M en X6 M zijn nu mild-hybrides (maar wel met een V8)

Deze gemodificeerde BMW X6 M Competition heeft ál het koolstofvezel

BMW X5 M en X6 M, ook als Competition

Stijlvolle BMW M440i is nu sterker en goedkoper dan originele M4

700 pk was nog nooit zo bereikbaar (maar je gaat er niet beter van rijden)

De overdreven G5M CS Hurricane RR is een BMW M5 CS met 900 pk

G-Power BMW 750i stoomt naar 330 km/u

G-Power G8M Hurricane RR: 8-serie met 900 pk

G-Power G5M Hurricane RR is een BMW M5 met 900 pk

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

We hebben nog wat te zeuren over koolstofvezel, nu het nog niet verboden is

510 pk uit een vijfcilinder is bij Abt stukken goedkoper dan een nieuwe Golf GTI

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Boeven stelen ongemerkt 900 (!) motoren uit autofabriek, maar niemand weet hoe

De nieuwe Audi A6 (2025) is er nu ook als sedan, maar deze wil je nu nóg niet bestellen

Door deze uitvinding rij jij straks voor slechts 7 euro met de auto naar Berlijn

Tien jaar later kunnen eigenaren van Volkswagen-diesels nog steeds vergoeding krijgen voor de dieselgate

We hebben nog wat te zeuren over koolstofvezel, nu het nog niet verboden is
