
Als je je dan toch al hebt overgegeven aan de totale onnodigheid van een krachtige SUV met een praktisch uitgedaagde daklijn, dan kun je er net zo goed helemaal voor gaan. Dus waarom stoppen bij de 625 pk van een BMW X6 M Competition? Beter breng je dat ding gelijk even langs bij een tuner voor de volle 800 pk. Het Duitse G-Power presenteert vandaag de GX6M, hun visie op de BMW X6 M. Ze bieden pakketjes aan voor 700 pk, 750 pk en 800 pk. Ga altijd voor de 800 pk.
De standaard BMW X6 M zet zijn 4,4-liter V8 met twee turbo’s in om een 0-100-tijd van 3,8 seconden te realiseren. Als het gaat om V8-SUV’s zijn eigenlijk alleen de Jeep Trackhawk en de Lamborghini Urus sneller naar de maximale snelheid op de Nederlandse snelwegen. De nieuwe 0-100-tijd van de G-Power BMW X6 M is niet bekend, maar ga er gerust vanuit dat zo’n Urus zijn launch uiterst goed moet uitkienen om deze bij te houden.
Wat kost het om 800 pk in de BMW X6 M te stoppen?
De mildste is een software-ingreep van 2.495 euro waarmee het vermogen groeit naar 700 pk. Voor 1.000 piek programmeren ze er nog 50 pk bij, maar dan moet je wel gelijk de sportuitlaat nemen (5.950 euro) en sportkatalysatoren (5.360 euro). Wil je naar de 800 pk en 950 Nm, dan moet je een setje turbo’s aftikken voor 5.950 euro. Joh, en als je dan toch bezig bent, verschuif dan voor 495 euro de snelheidsbegrenzer naar 300 km/u en laat de transmissie afstellen voor 795 euro. Vergeet niet dat je je eigen BMW X6 M van 202.000 euro moet aanleveren.
Meer van TopGear


BMW X5 en X6 krijgen een facelift, dit is er vernieuwd

De 10 snelste SUV’s ter wereld

Deze gemodificeerde BMW X6 M Competition heeft ál het koolstofvezel

Gasten vullen auto met popcorn

Reactievermogen redt auto van blikschade

Is de dieselauto bezig met een comeback in Nederland? De verkopen nemen weer toe

Ondanks zijn prijs is de duurste auto in het Golf segment een enorm succes

Er is één (prijzige) optie die je altijd bij BMW moet bestellen, want het maakt je auto veel meer waard

Humor: Deze dikke BMW heeft eigenlijk een piepklein motortje

BMW wil jou overtuigen om een elektrische auto te kopen door een benzinemotor toe te voegen

De eerste BMW auto op waterstof komt al eerder dan je denkt

De BMW X5 M en X6 M zijn nu mild-hybrides (maar wel met een V8)

Deze gemodificeerde BMW X6 M Competition heeft ál het koolstofvezel

BMW X5 M en X6 M, ook als Competition

Stijlvolle BMW M440i is nu sterker en goedkoper dan originele M4

700 pk was nog nooit zo bereikbaar (maar je gaat er niet beter van rijden)

De overdreven G5M CS Hurricane RR is een BMW M5 CS met 900 pk

G-Power BMW 750i stoomt naar 330 km/u

G-Power G8M Hurricane RR: 8-serie met 900 pk

G-Power G5M Hurricane RR is een BMW M5 met 900 pk

De Hyundai Ioniq 9 is enorm én heel bijzonder, maar rijdt het ook goed?

BMW wil jou overtuigen om een elektrische auto te kopen door een benzinemotor toe te voegen

Zo (verrassend) goed verkoopt deze controversieelste BMW écht In Nederland

Niemand wil deze ‘dikke BMW’ hebben, dus geeft BMW 21.080 euro korting

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Zie jij van welke F1-coureur deze uitgebouwde Nissan GT-R Liberty Walk is?

Humor: Deze dikke BMW heeft eigenlijk een piepklein motortje

Deze onopvallende Seat is stiekem sneller dan jouw Porsche (en hij kost slechts 5.000 euro)

Dit rijdende kunstwerk met tentdak is smaakloos, maar haalt wel 250 km/u

De BMW M5 is een stuk lichter geworden, maar dat gaat wel gepaard met lelijkheid

Achter deze stoere Jeep schuilt eigenlijk een betaalbare en betrouwbare auto

Zo bijzonder zuinig is een Skoda Kodiaq met een dieselmotor tegenwoordig

Deze bijzondere auto hoort niet in Nederland te zijn, en toch staat er eentje te koop

Zoveel Nederlanders gaan er daadwerkelijk met hun elektrische auto op vakantie

Je moet snel zijn als je deze Mercedes CLA met de krachtigste viercilinder ooit wilt kopen

Dit is de eerste legale elektrische step voor Nederland (en dit kost ie)
