
‘Extra klasse met de individualisering van een premium SUV’, zo beschrijft het Duitse tuningbedrijf Lumma (dat al vaker een Range Rover breder heeft gemaakt) trots zijn recente bodykit voor de tweede generatie Range Rover Evoque. Er zal wel iets mis zijn met onze ogen.
De Evoque is naar de Duitse sportschool geweest
Het gaat verder, want de Lumma CLR RE krijgt een ‘mannelijk ontwerp met brede romp’. Lumma’s kit kost 8.270 euro en voegt 45 millimeter breedte toe door bredere wielkasten. Wegversmallingen zouden nu met hun staarten kwispelen, als ze die hadden.
Lumma monteert daarbij een nieuwe voorspoiler, nieuwe zijskirts en een nieuwe drollenvanger met luchtinlaten onder de achterbumper. Het geheel is gemaakt van polyurethaan en kan worden gespoten in de kleur van de auto. Of in iets contrasterends, als je de delen op zich nog niet opvallend genoeg vindt.
Vermijd alle drempels met de Lumma CLR RE
Omdat de uiteinden van de wielkasten zo ver verwijderd zijn van waar ze oorspronkelijk zaten, heeft Lumma spoorverbreders geplaatst om de boel goed te vullen. Je kunt aan de foto’s zien dat de auto vrij laag bij de grond ligt, maar het bedrijf test op dit moment een nog lagere ophanging.
Lumma biedt ook nog andere grilles en lipjes aan, zodat je de auto je eigen twist kunt geven. Een individueel ontworpen interieur (vloermatten, aluminium pedalen en een heleboel leer) staat op de optielijst. En meer power? Ha, doe niet zo mal.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Land Rover Range Rover Evoque P300e

LaRo Evoque en Discovery Sport als plug-in hybride

Range Rover Evoque vs Porsche Macan vs BMW X2

Range Rover Evoque P300 HSE R-Dynamic

Range Rover Evoque S P250: 1e rij-indruk

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Land Rover gaat zijn oude auto’s nog een keer verkopen met een flinke winst

De dikste Range Rover Sport van dit moment kun je met stoffen bekleding bestellen

Jouw laatste rit liever niet in een Mercedes? Dan is er nu een Defender-lijkwagen

De Defender Octa is hier: de sterkste Defender ooit met offroad launch control

Lumma BMW X7 staat op 24-inchers

Lumma Aston Martin DBX is uitgezakt

Lumma Design CLR X7 is een echte patser

Dit is de Audi Q8 van Lumma Design

De Lumma G-klasse is je patserige blokkendoos

Lumma Audi Q8 CLR 8S is een parkeerstift

Heeft de nieuwe Tesla Model Y het in zich om weer een bestseller te worden? (review)

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Mazda geeft toe foutjes te hebben gemaakt – rijdt de nieuwe CX-60 eindelijk wel goed? (review)

Is de Mitsubishi Outlander ook de moeite waard als je geen 0% bijtelling krijgt? (review)

De nieuwe Grandland rijdt weer als een echte Opel (review)

Is de nieuwe Volkswagen Tayron de opgerekte crossover die je moet hebben? (review)

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Rammend ordinaire Mercedes S-Klasse met 944 pk is een heerlijke guilty pleasure

Deze auto kost nu nog nieuw 115.000 euro, maar tweedehands slechts 16.000 euro

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

De Jaguar Type 00 (van die bijzondere reclame) is in het echt ook heel apart

De TopGear Aston Martin Special is uit!

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Waarom je niet bang (meer) hoeft te zijn dat Nissan failliet gaat

Deze auto kost nu nog nieuw 115.000 euro, maar tweedehands slechts 16.000 euro

De Ikea-auto onder de EV’s gaat slecht 10.000 euro kosten (en je moet hem zelf in elkaar zetten)

Met Officine Fuoriserie wil Maserati geld van de rijken afpakken

Met de tellerstand van je auto gesjoemeld? Dan kan de politie vanaf nu je auto in de shredder doen
