
Wat je hierboven ziet, is een gemodificeerde BMW X6 M Competition. Dat is waarschijnlijk ook gelijk alles wat je moet weten om je mening hierover te vormen. Je hoeft eigenlijk niet eens naar de overige plaatjes te kijken.
Maar als je dat wel doet, zul je nog meer visueel geweld te verwerken krijgen van de Notus Evo, zoals deze creatie heet. Hij is afkomstig van Poolse tuner Carlex Design. Waarschijnlijk laat het woord ‘subtiel’ zich slecht vertalen naar het Pools. Kijk bijvoorbeeld eens naar het feloranje interieur, als je ogen dat tenminste langer dan twee seconden volhouden.
In vergelijking met de binnenkant heeft Carlex Design zich ingehouden met de aanpassingen aan het exterieur. De voorbumper en de grille zijn bij de Notus Evo gemaakt van koolstofvezel. Ook voegde de tuner een lipspoiler en een dakspoiler toe – inderdaad, van koolstofvezel.
Kun je al raden waar de kieuwen en de diffuser van gemaakt zijn? Juist. Om het imposante plaatje compleet te maken, kreeg deze X6 M gigantische 24-inch wielen. Aan de motor is dan gek genoeg niet gerommeld. Waarschijnlijk is de 600 pk die standaard uit de X6 M Competition komt wel genoeg. Al hoopten we met dit uiterlijk toch minstens op 900 pk.
Meer van TopGear


BMW X5 en X6 krijgen een facelift, dit is er vernieuwd

De 10 snelste SUV’s ter wereld

Gasten vullen auto met popcorn

G-Power BMW X6 M: 800 pk is overdreven genoeg

Reactievermogen redt auto van blikschade

BMW gaat door met auto van het formaat tweekamerappartement

Beter en iets minder lelijk: kan de BMW iX xDrive45 overtuigen? (review)

BMW geeft een wel heel vreemde keuze voor de volgende M3 (maar hij wordt wel mooier)

BMW zegt zescilinder vaarwel voor de snelste M2, krijgt dit jaar al een viercilinder

Als je vandaag in de BMW M3 (E30) rijdt, valt ie dan tegen of maakt ie de verwachtingen waar?

Is de driecilinder wel voldoende in de BMW 220 Gran Coupé? (review)

De BMW X5 M en X6 M zijn nu mild-hybrides (maar wel met een V8)

G-Power BMW X6 M: 800 pk is overdreven genoeg

BMW X5 M en X6 M, ook als Competition

Deze retro-wielen zijn de ideale upgrade voor de betere nachtapotheker

Net te laat voor een Fiat 500? Dan kun je nu een Mercedes G-klasse met V8 kopen

Hoeveel minder wordt een Ferrari Purosangue waard als je er 60.000 euro in steekt?

LaRo Defender Racing Green Edition door Carlex

Carlex Mercedes X-klasse is een stuk ruiger

Mercedes X-klasse 6×6 is onderweg

Koopje: deze dikke Audi kost nu al net zo weinig als een Dacia Spring

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

Zie jij (zonder te spieken) van welk merk deze iets te ruige stationwagen is?

Dit is de duurste viercilinder auto van het moment (want hij kost 300.000 euro)

Europese Unie geeft duidelijkheid over het verbod van koolstofvezel op auto’s

We hebben nog wat te zeuren over koolstofvezel, nu het nog niet verboden is

510 pk uit een vijfcilinder is bij Abt stukken goedkoper dan een nieuwe Golf GTI

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

BMW gaat door met auto van het formaat tweekamerappartement

Audi A6 e-hybrid maakt de benzineversies compleet overbodig

Beter en iets minder lelijk: kan de BMW iX xDrive45 overtuigen? (review)

Het gaat niet goed met Volkswagen want ze verkopen juist te veel elektrische auto’s

Volkswagen viert de 50e verjaardag van de Polo maar maakt daarbij een foutje

Het lijkt erop dat er straks Chinese auto’s uit de Duitse fabrieken van Volkswagen komen

De wegenwacht waarschuwt voor oplichtingstruc in het buitenland waar je heel makkelijk intrapt

Als een auto slecht scoort bij de crashtests, is het dan eigenlijk wel een onveilige auto?

Zie jij (zonder te spieken) van welk merk deze iets te ruige stationwagen is?

Kleine krasjes zorgen voor een rekening van bijna 10.000 euro – en dat zorgt voor een interessant dilemma

Nissan is wanhopig en gaat een bijzondere strategie inzetten om niet failliet te gaan (en daar kun jij van profiteren)
