
Mooi gevalletje David en Goliath, enige tijd geleden. De Ferrari 812 Superfast is van de Belgische internetbekendheid POG, die momenteel toevallig 812.000 abonnees heeft op YouTube. Hij entertaint het publiek door de V12 even zijn keel te laten schrapen, maar de show wordt gestolen door een VW Golf VI GTI van een andere Belg. De 2,0-liter viercilinder van de Volkswagen is aangepast voor meer pops & bangs, en dat is goed merkbaar. De omstanders ontvangen het antwoord van de Golf met enthousiast gejoel en gejuich. De twaalfcilinder klinkt beter, maar qua decibels wint de Golf het deze keer. De eigenaar van de Ferrari zegt zelf vernederd te zijn door de Golf.
Ferrari 812 Superfast verliest rev battle van VW Golf GTI
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Reacties
Geef een antwoord Reactie annuleren
Meer van TopGear


Gecrashte Ferrari 812 Competiziones staan er droevig bij

Ferrari 812 Competizione

Nieuwe auto’s Peter Gillis (Massa is Kassa)

Ferrari 812 Competizione en 812 Competizione A

Gelimiteerde Ferrari met V12 doet 9.500 tpm

Het ontwerpen van een Lego-set lijkt erg op het ontwikkelen van een echte auto

Lego Ferrari Daytona SP3 is het perfecte maatje voor je Lego Lamborghini

Luister stiekem alvast naar de V12-motor van de nieuwe Ferrari Purosangue

Deze Ferrari F355 kreeg race-onderdelen en wordt gebruikt als daily driver

De Ferrari SP48 Unica is een door Ferrari gemodificeerde F8

De Ferrari Purosangue krijgt gewoon een V12

Oproep aan herrierijders in steden: rustig aan

Politie pakt Golf GTI die zo luid is als een concert

Ferrari F40 maakt een spectaculaire selfie

Vrouw boos om revvende Pagani Zonda

Geluid van de Koenigsegg Jesko: bereid je voor

Paniek op Times Square na ploffende uitlaat

Bumperklevende VW Golf GTI crasht gelijk na het inhalen

VW Golf R doet straatrace in z’n achteruit

VW Golf GTI ramt Audi RS 3 van het circuit

Politie pakt Golf GTI die zo luid is als een concert

Deze VW Golf HGP 3.6 met 745 pk wil van jou zijn

HGP Volkswagen Golf R met 745 pk te koop

Golf GTI laat mooi zien wat je nooit moet doen op de Nürburgring

Eerste eigenaar ruilt Golf 4 GTI na 450.000 km in voor nieuwere GTI

Bumperklevende VW Golf GTI crasht gelijk na het inhalen

Kerel trapt VW Golf GTI met ’500+ pk’ finaal af

VW Golf GTI BBS Concept is een retrospeeltje

BMW M5 met boottrailer dragracet tegen VW Golf GTI

De Alpina B3 facelift is krachtiger en sneller

De Prodrive P25 wordt de ultieme Subaru Impreza

Deze Chevrolet Bel Air heeft 650 pk uit een moderne V8 en moet 333.000 euro kosten

Deze eigenaar verbouwde zijn geweldige Ford GT40 en Mustang met YouTube-kennis

Driftauto vliegt spontaan in de fik tijdens evenement

Brabus pakt nu ook Rolls-Royce en Porsche aan

Het ontwerpen van een Lego-set lijkt erg op het ontwikkelen van een echte auto

Lego Ferrari Daytona SP3 is het perfecte maatje voor je Lego Lamborghini

Lamborghini in de F1? Dat gaat niet gebeuren

Lamborghini Gallardo Superleggera crasht op Peugeot 107 op de A16

Maserati overwoog in 2000 een personenbusje met de naam Buran

Luister stiekem alvast naar de V12-motor van de nieuwe Ferrari Purosangue

De Alpina B3 facelift is krachtiger en sneller

De prijs van de elektrische Volkswagen ID. Buzz is bekend

Ook de elektrische Mercedes G-klasse kan 360 graden op de plek draaien

Driftende Mercedes-AMG E 63 S crasht tegen Audi RS 6

Volkswagen Golf R 20 Years is de krachtigste productie-Golf tot nu toe

Hoge bazen Mercedes waren ‘dronken’ toen ze instemden met de AMG One

Stopt Seat als verbrandingsmotoren verboden worden?

De Alpina B3 facelift is krachtiger en sneller

De Prodrive P25 wordt de ultieme Subaru Impreza

De prijs van de elektrische Volkswagen ID. Buzz is bekend

Aanbieding: Halfjaar TopGear met 2 Racesquare-tickets voor € 44,95

Henk says at 13 mei 2020:
Nou ik vind dat je met je Herrie straat Golf knap voor LUL staat naast een Ferrari 812 ,
Chris Jansen says at 12 mei 2020:
Zielig gedoe. Een viercilinder is natuurlijker gemakkelijker op toeren te jagen dan een drie keer zo grote V12- motor, alleen wie wil liever de eerste? Ik niet.